Panerai Only

Mooi ding hoor!
Ik geniet nog regelmatig van de targa florio!!! Nog steeds erg blij mee!

1 like

De mooiste (vind ik) :slight_smile:

10 likes

Goed om te horen Joris! :+1:t3:

1 like

Mooi man!

Als het goed is komt morgen mijn diamantpasta binnen; eens kijken of ik dan na al die tijd dat krasje eruit weet te krijgen


3 likes

Ben benieuwd naar de resultaten; succes!

1 like

Niet doen !

1 like

Jawel
 Eerst met 3 micron. Daarna met 0,25 micron om glas weer 100% helder te krijgen.

Genoeg op het net te vinden dat het goed te doen is bij saffier kristal. Op diverse horloge fora.

En als 't onverhoopt toch niet lukt breng ik hem weg voor een nieuw glas.

Kan 't altijd proberen toch en heb er best vertrouwen in.

4 likes

Ik hoop dat het je lukt !

1 like

M’n PAM112 toch in het blauwe gedeelte gezet, op zoek naar wat kleiners

5 likes

Zonde! Mooi aangeboden!

1 like

8 likes

PAM27C power reserve

10 likes

:mantelpiece_clock:

11 likes

Blijf een mooie verschijning!

1 like

Dank je! :pray:t3:

Wat super strak design is dat eigenlijk. :+1:
Lekker basic :ok_hand: (al klinkt dat weer vreemd in deze prijsklasse :no_mouth: )

2 likes

Thx, ja vind de ‘base’ ook t mooist :wink:

1 like

Ik ben nieuw hier en wil graag de mening weten van de echte Panerai kenner. Ik kan een Luminor Marina 1950 3 Days in rosé kopen of een Luminor Marina 1950 3 Days GMT. Wat is de beste keuze?

7801880_s210

2 likes

Welke jij het mooist vindt! Sorry, afgezaagd maar de waarheid. Uit ervaring, die 1950 case GMT is heel mooi maar wees bewust van zijn dikte! Was voor mij iets te!

2 likes

Hi Edde, bedankt voor je reactie. Vind ze alletwee even mooi maar ik bedoelde meer in de trant van als investering voor later. Welke van de twee zal zijn waarde het beste behouden. Ik heb op andere forums al gelezen dat er bepaalde modellen zijn van Panerai die je niet moet kopen. Bijvoorbeeld een 40 mm versie of een 38 mm. En natuurlijk moet je die kroon beschermer wel of niet mooi vinden maar dat is wel typisch een beeldmerk van Panerai