Panerai Only

5 likes

6 likes

Dirty Painted (sausage) dial!

image

7 likes

Kan ookā€¦ Maar zo dik zijn de markeringen nu ook weer niet hoor :slight_smile:

Die heb ik ook gehad (was ingeloot via boutique in Parijs) maar nooit echt klik mee gehad.

Wellicht wel dezelfde, deze komt uit boutique Parijs :joy: ik ben soms overtuigd en soms nietā€‹:joy: Weet wel dat ik niet boven 44mm moet gaan.

Wat zijn het toch mooie horloges :heart_eyes:
Ik vond bij RamĆ³n waar ik een 8 days probeerde de band net te kort !
Ik kreeg met moeite het tweede gaatje door de gesp .
Voor zoā€™n groot horloge wat perfect paste bij mijn 19,5 cm polsen had ik een langere band verwacht .

Zijn de meningen ernstig over verdeeldā€¦ Vind ik namelijk niet!

6 likes

Wat is het toch een mooi merkā€¦

Wellicht zat er een korte band op. Zijn er vlgs mij in verschillende maten. Je gaat toch andere banden kopen en laat de oem banden lekker in de doos :slight_smile:

1 like

6 likes

Standaard band , maar er zijn ook langere te koop vertelde RamĆ³n !
Klipt wat je zegt natuurlijk dat je ze op lengte kunt laten maken :wink:

Mijn ervaring is dat je snel andere banden gaat kopen. Er is zoveel moois. Ik draag eigenlijk nagenoeg nooit de oem banden. Sterke voorkeur voor di stefano , toshi en jacobstrap.

Hahaha dat zou wel bizar zijn. Die van mij is namelijk naar Singapore gegaan (wel naar een Nederlander). Zal eens kijken ik nummer ergens kan terugvinden.

Deze komt via Messink, je weet nooit!

Helaas 1 van de 2 is niet van mij.

6 likes

Ach joh, wellicht komt zoā€™n Panerai nog eens op je pad.

12 likes

Just got in, de PAM01392 :raised_hands:

18 likes

Mooi!
Die van mij is opgestuurd. Liep 16 seconden achter per dag. Toen ik hem net had maar iets van 1 a 2 secondenā€¦

1 like

Heb ik met mijn 312 ook gehadā€¦ bleek magnetisme te zijn geweest. Wat ik vreemd vind want ik heb geen speciale magnetische dingen in de buurt. Wat dat betreft vind ik Panerai wel tegenvallen, daar mogen ze wel eens wat (meer) aan doen. Qua looks ben ik wel nog steeds erg content met Paneraiā€¦ :slight_smile:

1 like