Panerai Only

Jip, maar blijft fantastisch ding en kan net zo goed zijn dat ik hem dinsdag uit het blauwe gedeelte haal. dan komen nieuwe straps van strap geek.
Ik wil er geen euro op toegeven, en als hij na 2 weken in het blauwe niet verkocht is heeft het verder geen zin daar vlgs mij.
Er is nu al een outgoing topic op dit forum, verkapte verkoop… maar is kennelijk geoorloofd op dit forum.

De blauwe weer even om de pols :sunglasses:

8 likes

Nieuwe band van the strap geek

:smiley::+1:t3:

11 likes

Wow! (understatement) Mooi hoor, mijn absolute grail … Zou het verkooptopic snel dichtgooien, ga je spijt van krijgen :wink: Ik las dat je je polsen te klein vind voor de 372, maar lijkt toch mee te vallen? Hoe groot zijn je polsen?

1 like

Het lijkt ook wel mee te vallen. Lugs vallen binnen de pols bij deze 372. Mijn polsmaat is 16.75 mm.

Zoals gezegd, ik vind het prima passen. En goed om te weten, met mijn 18cm pols kan ‘ie dus op de grail-list blijven staan. Wie weet …

1 like

18cm… aanschaffen!!:grin::grin::grin:

1 like

Zou zo maar eens kunnen gebeuren. Ben al een tijdje aan het nadenken of ik een deel van de huidige verzameling midprice horloges eruit doe om terug te gaan tot een 2 of 3 ‘piece’ collectie.

2 likes

Zeker doen. :slight_smile:

1 like

Wel jammer dat de PAM nu formeel niet meer nieuw en ongedragen is :joy:

1 like

Enkel voor foto momenten, moet toch reclame maken😁

2 likes

image

5 likes

Oeps… nu is hij echt gedragen.

Oh nee , foto van het web… ook cool
:rofl:

Vind je, lijkt wel alsof hij onder een Boeing heeft gelegen :joy:

1 like

Wat kost die vd gang eigenlijk? Kan ik mijn 372 misschien ruilen tegen die van jou als je hem binnen hebt…:joy:

Ongeveer 2x jouw PAM :sunglasses:

:flushed::crazy_face:

Nee hoor. 6.9

Deze is van Chris, partner van Simona di Stefano. Heb deze meerdere keren live gezien, ik vind het geen gezicht maar ieder zijn eigen ding, uiteraard.

1 like

Nog even zomer :sunglasses:

10 likes