Panerai Only

Heeft iemand ervaring met de PAM00090? Hoe zijn de uurwerken? Sausage dial dacht ik?

vreemd :wink:

Even de Rad promoten, tegen al dat Luminor geweld :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Eigenlijk waar alles mee begon! Mooi man!

1 like

Zwaar onder de indruk. Horloge (pam233) loopt nu sinds donderdag 15:30. Netjes geheel opgewonden en op atoomtijd gezet.

Nu 5 dagen verder, powerreserve zegt nog 3,5 dag te gaan (de acht dagen moet hij gaan halen). Afwijking in deze vijf dagen: +1s !

Ik zeg een dikke prima!

4 likes

Dank je! :pray:t3:

Ga zo kijken naar een 111, helaas niet van een forumlid. Geleverd in Hong Kong in 2007. Boekjes, papieren en doos erbij. Tevens een onderhoudsfactuur uit 2017 van Panerai in Hong Kong (beurtje ad 2100 HK dollar). Serienummer horloge staat op die factuur en komt dus overeen. Ziet iemand nog rode vlaggen (voorzichtig als ik benā€¦)?

2 likes

Buy the seller. Zorg dat je weet wie de verkoper is en vorm daar een mening over. Verder goed naar de uiterlijke staat kijken en de scherpte van de kast. Caliber is simpel te servicen dus daar zou ik geen rekening mee houden. ps. Ik zou liever EU geleverd hebben maar vraag me niet waarom, dat is een gevoel.

Pam111, tof model, altijd goed!

2 likes

Gisteren maar is de verplichte tijdsaanduiding foto van chrono24 vervangen. Mijn hand stond er namelijk op :slight_smile: niet verkeerd. PAM220

3 likes

And there he is! Mā€™n eerste Panerai :muscle:t4:

22 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier! De 111 was ook mijn eerste pam in 2008 :wink: Blijft een klassieker.

1 like

Proficiat, alles dus goed verlopen, gelukkig! Nu op strap hunt!

1 like

Sandwich altijd top. Geniet er van,

1 like

Bijna gemist, Ziet er goed uit, maar oogt wel redelijk dun.

Gefeliciteerd! Hele mooie Pam!

1 like

Mooi! Veel draagplezieršŸ‘

1 like

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd, welkom bij de club :facepunch:t2::ok_hand:t2:

1 like

8 likes

Wat een mooie combi. Wijzerplaat en kleur band :heart_eyes: