Panerai Only

Dank je wel @rvdb

1 like


:wave:t2:

7 likes

vijf acht zeven

8 likes


2ļøāƒ£3ļøāƒ£2ļøāƒ£

7 likes

10 likes

5 likes

Hmmmmm, sorry. Dit is niet mijn ding, zie liever je mooie straps!

Dank je wel @Bidle :wink:

1 like

Haha mee eensā€¦!

2 likes

En eigen plaatje

15 likes

Erg mooi!! :+1:

1 like

Dag heren,

Ben me op dit moment aan het oriƫnteren op de aankoop van een serieus horloge. Mijn speedmaster is een paar weken geleden gejat en ik twijfel of ik weer voor de speedmaster ga of voor een Panerai. Als het een panerai wordt, dan wil ik voor een tweedehands gaan. Wat is voor jullie naast Chrono24 de plek om op zoek te gaan naar een acceptabele deal?

//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net

1 like

Lastige vraag @Cheesert. Heel erg veel tweedehands aanbod is er niet. Het hangt dus van van het model dat je zoekt. Misschien is het handiger de volgorde om te draaien: even kijken wel model je zou willen, dan daar naar op zoek en als je m gevonden hebt hier op het forum kijken wat de ervaringen met de verkoper zijn. Daar is in het groene gedeelte best veel info over te vinden. En anders zou je daar een nieuw topic over kunnen maken en zijn er ongetwijfeld forumleden met ervaring met die koper.
Overigens welkom op dit forum!

Ga ik doen, dank je!

1 like

Ben al een tijdje aan het oriƫnteren. Voorkeur gaat uiteindelijk uit naar een Luminor (niet de 1950) Twijfel nog over 42 of 44 mm. Wil sowieso een sandwich dial. Ik heb de 111 om mijn pols gehad. Die vond ik erg mooi. Maar twijfel nog wat aan de kleur van de cijfers (beige of groenig, wittig). Zie hier prachtige exemplaren. Laat me graag inspireren dus als er fotosuggesties zijn hou ik me aanbevolen! Heb me in het algemene forum al voorgesteld, maar in het kort: horloge fanaat met tot een paar weken geleden een leuke collectie met speedmaster, Jazzmaster chrono, tissot le locle en nog meer. Helaas na inbraak alles weg. Nu weer mijn collectie aan het opbouwen.

De 111 is prachtig kan ik je uit eigen ervaring vertellen ;-). Succes met je keuze!

9 likes

Is dit witte Luminor 40mm er ook zonder datumloep?

Nee die is er niet. De enige 40mm (en dus met datumloep) is de 048ā€¦ volgens mij is er helemaal geen witte 40mm. Wel een 42mm, de 523.

1 like

Dat wel, als ik het goed heb. Maar die datumloep vind ik nietsā€¦ Wel op een Rolex, niet op een PAM.