Panerai Only

Al ik via google naar lumeshots zoek zie ik ogenschijnlijk dezelfde modellen (afgaande op de tags). Maar de ene keer met blauwe lumen en de andere keer met groene lumen. Ligt dat aan de foto’s verkeerd getagd zijn, of heeft Panerai een swictch gemaakt halverwegen? De ene pam112 heeft volgens google groene lumen en de andere blauwe.

Ik heb een tiental panerai’s gehad en altijd groene lume. Zelf nog nooit blauw gezien.

Wat ik zo op google tegen komt varieert van dit (wat ik er erg blauw vind uit zien, maar wat ook aan de camera kan liggen).

Ten opzichte van deze

4 likes

Ik ken ook geen blauwe lume op de 112. Ook de lume van de painted dial is bij mijn weten niet blauw.

De afbeelding die je plaatst met blauwe lume komt van rolexforums en in dezelfde serie van 3 staan er 2 met de nornale kleur. Het is iets met de camera of een filtertje denk ik.

https://www.rolexforums.com/showpost.php?p=4278126&postcount=8

Bij mijn weten is het ook allemaal groen behalve die submersible dingen die twee kleuren hebben. Vandaar mijn verbazing.

8 likes

Gisteren nog maar weer eens een dag om de pols gehad. Krijg toch steeds meer de nijging om deze fraaie automaat in de collectie te houden…

11 likes

5 likes

10 likes

Panerai 00025 :heart_decoration:

Ook te vinden op een andere locatie op dit forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

100m WR!

5 likes

Met dank aan @rschouten . Mijn Pam112. Heel erg blij mee.

9 likes

15 likes

Toch je twee PAM’s kunnen verkopen en nu je holy grail ? :grinning::+1:

NICE

1 like

Dank je
Is weer terug :wink:

2 likes

Friday Pamday!

6 likes

De mooiste

10 likes

Graag uw attentie! Bovenstaande horloges zijn 2 dagen geleden van een goede vriend in Dusseldorf, hotel Melia, gestolen. Het kan zijn dat ze in NL te koop worden aangeboden zonder doos & papieren. Mocht iemand wat tegenkomen graag een pm. Bedankt voor het lezen !

3 likes

Zonde,… kans is altijd klein, maar zal er iig ook op letten.

1 like

Ja idd, maar iig :pray:t3:

1 like