Panerai Only

Dank je. Het is een Radiomir GMT 10 days power reserve 47mm (PAM323)

11 likes

11 likes

:watch::ok_hand:t2:

1 like

Iemand ervaring met de Due lijn ?
Heb deze hier nog niet voorbij zien komen.

Ik vind deze wel tof.

Ik vind ze niet zo mooi,… de hele lijn is dusdanig veranderd dat het niet meer klopt.

Overigens al een paar keer omgehad.

1 like

Ik heb ze serieus bekeken en gepast gezien mijn (op dit moment) wat kleinere pols (16.8 cm). De maat van de 38mm was top maar toch niet gedaan want zoals je zegt, iets klopt er niet.

Mijn zinnen toch op een 44mm luminor gezet maar na wat passen afgelopen week toch moeten constateren dat hoe graag ik het ook wil ze op dit moment gewoon te groot voor me zijn. Voor mijn afvalrace was mijn pols en arm substantieel dikker en was een 44mm en soms zelfs een 47mm no problem at all.

Gisteren mijn filosofie omgegooid en mijn toekomstige duiker/toolwatch in een ander merk gezocht en voor mijn toekomstige Panerai als target een 45mm radiomir gekozen. Die ondanks de 1mm grotere diameter mij beter paste en geen lug overhang kende. Dan ook maar voor het mijn inziens pure Panerai DNA (base dial, sandwich en unitas handopwinder). Laat de zoektocht beginnen!

4 likes

!

12 likes

Klinkt goed en benieuwd wat het gaat worden een base Radiomir vind ik erg mooi.
Eigenlijk zijn er maar een paar die ik echt mooi vind.

2 likes

Het wordt waarschijnlijk een pam 210 bij gebrek aan funds voor een pam190😇

2 likes

Vandaag maximale afleesbaarheid :+1:

12 likes

Ik gok dat jij de 190 ook mooi vind🤩

1 like

5 likes

Yep!!!
Dat is idd één van de mooiere modellen!!

1 like

Willem

1 like

Willem of ik wil hem? :slight_smile:

Die laatste. Moet ooit nog een submersible komen :grinning:

1 like

Een Panerai met 3atm WR, dat is echt te sneu voor woorden.

Qua uitstraling vind ik ze geslaagd.

3 likes

Ja, vind ik ook een minpuntje. Verder zeker geslaagd. Al dat 44m en 47mm geweld is voor mijn pols niks.

Vanavond aan de wandel met de 112.

8 likes