Panerai Only


PAM056

11 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:

12 likes

Zeker mooi.
Stoer horloge.

12 likes

PAM1033 GMT.

Op Roemeens leer. :ok_hand:

13 likes

Gaaf! Heb je een linkje naar de webshop?

1 like

https://www.ebay.nl/usr/zeppelin-craft?_trksid=p2047675.l2559

Leuke banden en een meer dan prima kwaliteit. Prijzen zijn ook “cool” en een vlotte verzending. Verkoper spreekt/schrijft goed Engels. Custom made is ook mogelijk.

1 like

Dank! Ik ga eens een kijkje nemen.

1 like

Vandaag bij How It’s Made op Discovery, Panerai Luminor

4 likes

Heeft er iemand hier ervaring met de Radiomir 753? Van degene die ik gepast heb, vond ik deze wel de mooiste (vnl. solid case back en simpele dial, ik heb een glazen back op mijn Planet Ocean die mij af en toe stoort).

Mijn voorkeur gaat op dit moment naar de Radiomir case. Luminor vind ik iets te stevig voor mijn pols, en los daarvan is het wel leuk om een volledig ander soort case design in de collectie te hebben.

Maar goed, ik heb totaal geen ervaring met Panerai, dus als er iemand wat input heeft, hoor ik het graag :slight_smile:

Ik heb die, en een ander filmpje, ooit eens op youtube gezien. En het viel mij op dat de horloges uit de natte druk test kwamen met open palletjes op de kroon. Ik dacht dat die voor de waterdichtheid zorgde. Dus of een slordig foutje bij het maken van het filmpje. Of het horloge is ook gewoon waterdicht met open vergrendeling op de kroon.

9 likes

Wat stoort je aan de glazen achterzijde?

Moeilijk te omschrijven. In vergelijking met mijn Explorer “plakt” die glazen bodem meer. Als ik het horloge los draag (niet echt een goed plan met de PO gezien het gewicht), kan die bodem wel aan de pols kleven. Heb ik nog nooit gehad met een stalen bodem.

Heb het hier ook een beetje. Afhankelijk van welke band ik draag, dat het meer of minder is. Merk wel dat het bij sommige banden haast niet is en die krijgen dan ook de meeste draagtijd.

Onderstaande er ook vandaan. En
 nog een onderweg :blush::sweat_smile:

3 likes

Het scheelt wel of de stalen bodem/deksel “gebrushed of hoogglans” is. Hoogglans plakt beter.

Goed punt, Rolex is idd mooi geborsteld :relieved:

1 like

Ik heb op zijn site zitten kijken, maar helaas zijn het allemaal 24mm of nĂłg bredere banden. Dat is niet echt bruikbaar voor me. Wellicht een keer benaderen voor een custom bandje.