Panerai Only

Nog ééntje dan…!

17 likes

12 likes

11 likes

Ik merk dat de mijne achter loopt. Ca. 1 minuut per week. En ik heb het idee dat het meer is als voorheen.

Het is een R dus zou uit 2015 moeten komen. 5 jaar oud dus. Aangekocht via het forum, en de vorige eigenaar had hem via crownguard. Niks ten nadelen van crownguard en de vorige eigenaar. Maar ik weet dus niet uit de eerste hand wat er ooit met het horloge gebeurt is behalve de 100% zonnige verhalen van de vorige eigenaar.

Wat is een goede volgende stap?

  • laten afregelen en verder dragen?
  • laten servicen bij panerai (hoor her en der alleen geen op en top verhalen over Richemont, maar wel de plek die alle seals hebben edg.)?
  • laten afregelen / servicen bij Wesselink & Vreeker (hoor daar goede verhalen over, maar hebben niet de seals).?

Andere suggesties?

3 likes

Ik heb mijn 112 en 118 bij W en V laten servicen. De enige seal /afdichting die ze niet hebben is die van het glas.

1 like

Dank voor de info. Ik denk dat ik hun ook als eerste een bezoekje ga brengen.

1 like

Vandaag een nieuw bandje tegen en een nieuwe sluiting binnen gekregen.

Sommige zullen het vreselijk vinden.

5 likes

Het is inderdaad niet direct mijn smaak, vind het net iets te druk tov het horloge. Dat mag de pret niet drukken.
Veel draagplezier! :+1:

2 likes

Ik hou wel van over the top.

En ze zijn beide net nieuw dus ik heb zo ook meteen beide omgegooid. Maar grote kans dat ik ze uit elkaar trek. Sluiting in combinatie met een rustig bandje. En het drukke bandje in combinatie met een rustige sluiting.

1 like

Cheers to the weekend!

7 likes

De 372 uit 2012 blijft toch mijn favoriet

12 likes

Als ik de speake marin draag voelt dit mega klein
Maar deze blijft ook mooi

2 likes

15 likes

Ik zou hem zelf niet uitkiezen maar ik respecteer jouw keuze! Ik wens je er veel plezier van !!!

1 like

want een mooi werk voor dit mooie merk , vindt dit gewoon klasse, mijn felicitaties en geniet van de tijd :sunglasses:

1 like

14 likes

Pammetje geeft rust!

10 likes

Je hebt er al heel wat gehad, welke is je favoriet? En waarom

Moeilijk te zeggen…44mm / 47mm
Luminor en Radiomir (minder geschikt voor veelvuldig wisselen van bandjes)
Maar wel heel veel de laatste 20 jaar
372 is all time favorite
Maar een 44mm ook
Pre Pam Tritium lijkt me nog wel een keer leuk

2 likes

Horloge van de dag

13 likes