Panerai pam 55

Ik heb helemaal geen ervaring met Panerai maar ik vind deze titanium wel cool. Wat vinden jullie? Ik zat gewoon even rond te neuzen hoor maar je weet nooit…

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Maak hem of kraak hem!

4 likes

Ik heb ook geen ervaring met Panerai en vind sommigen modellen, waaronder de PAM 55, wel leuk op zich. Alleen is dat nou juist het punt “leuk op zich”. Voor het bedrag dat je neer moet leggen voor een Panerai, is er naar mijn mening leukers te krijgen (Omega, Tudor, Rolex). Daarbij vind ik ze vaak te groot (maar dat is persoonlijk, voor de een wel, voor de ander weer perfect) en ben ik geen fan van de “sausage dial.”

Persoonlijk vind ik een Luminor 1950 met sandwichdial mooier.

Ik ben fan van (Ti) Luminors met bruine plaat…

Mijn 118:

3 likes

Heb er best veel gehad 044 106 024 025 305 maar toch uitgekomen op Rolex Explorer II. Voelt beter en is tijdloos mooi horloge. Maar Panerai blijft leuk. Heb helaas door omstandigheden geen geen voor beiden :wink:

1 like

Persoonlijk niet zo’n liefhebber van die typische kroonbescherming. Ik vind deze Panerai echter helemaal geweldig!

6 likes

Hij is top de 55, heb er net n grijze band voor gemaakt :wink:

Panerai is ideaal als je van leren banden houdt. Bijna alles past er op.
Vind zelf staal mooier. En de sandwich wijzerplaat. Zoals de 112 die ik heb.

Ko

2 likes

Painted dial, (Ti)! Op kroko, of zeebaars, of 'n oud Zweeds pistoolholster-lederen bandje… Met de normale (Ti) doornsluiting en zónder zo’n flessenopener!

:wink:

De kroonbeschermer is niet echt mijn ding, maar verder vind ik 'm geweldig. Clean, goed contrast, geen onnodige frutsels.

Mooiste Panerai wijzerplaat imho. Stalen kast van 44mm en dichte achterkant, mijn perfecte Panerai. Zag ooit een advertentie in een blad toen ik het merk nog niet kende. Ontwerp greep mij meteen.

Groeten
Rutger

Ik ben helemaal weg van de panerai modellen

Persoonlijk vind ik de sandwich dial en mini fiddy kast leuker.

Deze combi vind ik heel erg mooi…

1 like

Bedankt voor jullie reacties! Mijn telefoon was kapot dus vandaar mijn wat late reactie. Binnenkort maar eens passen zo’n Panerai.

1 like

Of de 177, met kleine secondewijzer op de “9”. Ook een fraaie!!

1 like

En toch overweeg ik een verkoop…

Waarom dan??? Het is een prachtig ding!!!

Toe aan iets anders na 4 jaar :blush:

Ik vind ze heel saai.
Zo gek. Want ben er ook jaren gek op geweest. Eenmaal om de pols > weg interesse.