Te koop deze prachtige PAM in de enige juiste maat (draagt prima op een 17,5 cm pols als die van mij ivm korte lugs en het kastmodel. Inclusief de nodige banden, bruin leder, zwart leder, jeans en rubber, want dat hoort nu eenmaal bij zo’n bandenvreter.
Met de zomer op komst mag deze zon/zee/strandknaller niet in je verzameling ontbreken ![]()
Mag bij mij de box verlaten ivm aanschaf nieuwe toolwatch en daardoor te veel overlap in de verzameling (waaronder ook Panerai).
Merk en model: Panerai PAM 00005 Luminor LOGO
Diameter: 44mm
Leeftijd: 6/2004
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2025
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, papieren, originele factuur, pasje etc plus extra banden (zie foto)
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide maar verzenden op risico van de koper en ophalen in de omgeving van Goes.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette technische en optische staat
Soort uurwerk en kaliber: Manual wind OP6834
Vraagprijs: 3550 Euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Hier nog 1 op de meegeleverde zwarte band, met zijn broertje de Radiomir ![]()