Panerai Radiomir 45mm. als Full-set in uitmuntende staat

Vanwege mijn onverzadigbare kriebel naar een Panerai, ben ik deze keer (weer) op zoek naar een Radiomir 45 mm. (met wired lugs).

Als kritische Paneristi heb ik de wens voor een (ultra) Full-set met een uitstekende onderhoudshistorie, snaarstrak lopend en in uitmuntende staat verkerend.

Mocht je een exemplaar willen aanbieden, wat aan bovenstaande criteria voldoet, dan laat ik me graag verassen!

(plaatje voor de sfeer van een oude liefde uit een verkeerd jaargetijde.:wink: )

7 likes

Iemand nog de “gouden tip” of een warm aanbod op deze zonnige vrijdag?:sunny:

(wederom een plaatje voor de sfeer van een oude liefde)

P.S. voor de oplettende lezer bij mijn eerste oproep: “verassen” moet natuurlijk “verrassen” zijn, om te voorkomen dat ik alleen Radiomir’s krijg aangeboden of reacties krijg van functionarissen uit de uitvaartbranche of Grill-Masters.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Wat is je budget? Genoeg snaarstrakke fullsets te koop.

1 like

Voor het (voor mij) juiste exemplaar zou ik max. 7K willen spenderen, maar alles in verhouding natuurlijk en het liefst voor een marktconforme (particuliere) prijs.

En ik weet van mezelf, dat ik kritisch ben en dat alles moet kloppen……:wink:

Dan wens ik je succes!

2 likes

Ik snap het niet, als ik zoek op radiomir 45 mm dan zie ik horloges voor de helft van het geld wat topic starter wil uitgeven.

Wat zie ik over het hoofd :grin:

:person_shrugging:

En het huidige aanbod van de meeste NL-“grijze”-dealers en hofleveranciers ken ik inmiddels en daar zit (zover ik heb gekeken) helaas geen kanshebber tussen.

Dit iets voor je?

2 likes

Mooi ding maar Max is (vaak) te duur

1 like

Nee joh, valt altijd wat te onderhandelen. Is wel altijd eerlijk in staat etc. Vind ik belangrijker :sunglasses:

Was ook mijn gedachte;

https://chrono24.app/panerai/radiomir-black-seal-45mm--id38172744.htm

Hou je nog tweeduizend over voor mijn findersfee

2 likes

Is dit Martens/ S&C ?

Blijkbaar:

Watchdeals is een handelsnaam Leon Martens B.V.

Ik pakte gewoon de goedkoopste nieuwe van chrono

1 like

En S&C

1 like

Het staat er niet maar ik geloof je meteen.

1 like