Panerai Submersible

Dat is bij elk merk zo, Omega komt ook steeds met dat maan verhaal op te proppen en een patek koop je voor de volgende generatie, allemaal marketing, we hebben aan een casio genoeg, de rest is marketing.

1 like

Ah, ja je hebt gelijk. Heb wat dingen door elkaar gegooid. Dank voor de correctie.

2 likes

Theezakjes zijn ook submersible. 2 Euro per 20 stuks en als het water eromheen bruin is, zit je ongeveer aan 3 minuten. Daarom hebben ze ook geen secondenwijzer.

1 like

Niet meer van … :slightly_smiling_face:
Maar idd een hele mooie.
Op de lijst spijt van de verkoop staat deze op nr.1

Gewoon z’n meer bescheiden broertje proberen

En ja, het is allemaal wat grof en minder verfijnd/ kwalitatief, maar z’n karakter weet het voor mij ruimschoots te compenseren. Deze draag ik stukken vaker dan mijn smp of speedy.

3 likes

Voila :v:

Voor mij is er maar een echte en dat is de mijne.
Blijft prachtig!

4 likes

Ja ik had hem al in het Panerai Only III topic gezien. Hij is inderdaad ook heel erg mooi.
Kun je misschien hier kort wat vertellen over jouw ervaringen hoe hij draagt en functioneert.
Ben je tevreden over de bouwkwaliteit? Zou er graag wat meer over horen. Alvast bedankt.

1 like
1 like

Of de PAM02683 als je graag een donkere bezel wil. Komt misschien iets dichter in de buurt van de carbotech look.
Dit is de enige Panerai die ik echt mooi vind.

https://www.chrono24.nl/panerai/ref-pam02683.htm

Is beslist ook een mooi horloge. Net zoals eerdere modellen waar in dit topic op gewezen is.