Panerai van de Egyptische marine

Hallo,

Wat een apparaat zeg!

Tabee

En wat gaaf!

Ik heb net op de site van Alistair Gibbons mijn mening gegeven over de Atlantic, het horloge dat Ralph Lauren heeft laten maken n.a.v. zijn Bugatti Atlantic. Een prachtige auto, een draak van een auto. De Panerai echter, zou daar veel beter bij passen: vorm en functie horen bij elkaar. Sommige onderdelen (te) fragiel, andere (te) grof. De Panerai is fantastisch mooi horloge!

Menno

US $168.000,00 :S zal dan wel iets bijzonder zijn, maar waar zit hem dan die prijs in? tussen de oren :sunglasses:

kaleiwan Schreef:

US $168.000,00 :S zal dan wel iets bijzonder zijn,
maar waar zit hem dan die prijs in? tussen de oren
:sunglasses:

Verdiep je eerst eens in vintage Panerai voordat je met smileys begint te draaien :wink: Het kan namelijk nog veel gekker!

Er wordt over Rolex gezegd dat vintage belachelijke bedragen moet kosten en dat de verzamelaars "gekken"zijn. Mijn inziens is de (Amerikaanse) Panerai scene vele malen “gekker”.

gr. Roel

disclaimer; “gek” betekent in deze context prettig gestoord.

gr. Roel

Ieder zijn ding, maar in géén 168 miljoen jaar. Wat een oerlelijk ding(td)(td)

Zo zie je maar: smaken verschillen gelukkig:P

't Is wel een apart ding. Jammer dat er geen foto van de achterkant is.

Kijk eens naar de verzendkosten: daar koop ik toch wel een paar hele leuke Russen voor::o
Maar, het is wel logisch hoor. Zoiets moet toch wel even goed geregeld worden.

Trends en statussymbolen boeien mij niet, ik val voor de puur techniek en voor ongelooflijk mooie uurwerken die gemaakt worden.:)-D

Wat mij betreft gaat deze “aanbieding” helemaal nergens over.
Een horloge dat wordt aangeboden voor € 116.500, en dan van die zielige fotootjes erbij?

Moet je toch wel gek wezen…

En met ‘gek’ bedoel ik in deze context ook gewoon gek.

Dit is al de 3e keer dat ik hem op Ebay zie staan in de afgelopen 2 jaar…
Zelfde condities, en verzendkosten.