Panerai

Nu heb ik niet veel met dit merk want ik heb hem pas ondekt.Nu surf ik wel eens wat rond en kwam ik op een ander horlogeforum en las daar een beetje kinderachtige reply’s omtrent dit merk.Wat moet ik er nu van vinden lullige uurwerken etc.etc.Worden we nu belazerd door dit merk en moeten die horloges nu niet voor heel veel minder in de winkels liggen.Dit is maar een gedachte naar aanleiding van wat ik lees op dat andere forum.

Daar heeft Geert gelijk in, maar niemand kan ontkennen dat Panerai way overpriced is.

Misschien dat je daar ook kunt reageren, krijg je ook gelijk je antwoord.

Waar heb je dat dan gelezen als ik vragen mag?

Ik denk hier op dezinvanluxe.nl

http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1297

Tja, inderdaad zijn imho veel “grote” merken overpriced. Zo ook Panerai. Maar ja, je kunt ook een U-Boat nemen… (:smiley: No offence over U-Boat hoor, ik wilde deze “nieuwe” smiley eens proberen.

Zouden ze dat over hun eigen horloges ook zeggen want wat ik daar voorbij zie komen is ook niet veel bijzonders.

Jadis, je hebt een PM!

Heeft het voor een groot gedeelte ook niet te maken met vraag en aanbod? U-boat wordt toch ook steeds duurder, nu helemaal.

…ja een BMW is ook overpriced. De (vele) schoenen ,LV tassen van mijn vrouw ook !
Op een gegeven moment neemt ‘exclusiviteit’ het over van ‘kwaliteit’ ,maar daarmee blijft het nog altijd een topprodukt.

Koop gewoon wat je leuk vind en wat je budget toelaat.

Kijk maar eens op Paneristi.com,kan je zien hoeveel mensen het blijkbaar waard vinden.

groeten Tim.

Hey bedankt…

PAM118 (:P)

(ook even een smiley proberen ;))

‘Exclusief’ zijn natuurlijk lang niet alle Paneraii. Ieder heeft eigen redenen om te kiezen voor een bepaald horloge. Ben het er mee eens dat er (v.w.b. productieaantal) exclusievere horloges te koop zijn voor min of meer gelijke bedragen of minder dan een Panerai. Dornblüth comes to mind, maar ook minder bekende merken die meer doen met de basisuurwerken dan wat Panerai ervan maakt.

Desalniettemin een leuke modeklok, zo’n Panerai. Twijfel er al tijden over. Het is een soort haat-liefde verhouding…

Jammer dat ze zo klein zijn… (En toen wilde ik een smiley toevoegen, maar hoe dat werkt???)

Rechts boven het vak waarin je je tekst zet staat een link “Smileys en UBB info”. Daar kun je alles nalezen. :)o

:d :d :d