panerai

mensen,

Ik ben nogal gecharmeerd van een panerai, nu ben ik informatie aan het inwinnen over dit horlogemerk
Ik weet immers dat dit geen goedkoop merk is maar toch zie ik op marktplaats panerai horloges voorbij komen voor € 100,-- , volgens mij zijn dit geen orginele panerai horloges

hoe ik echt horloges van fake horloges onderscheiden, of worden echte panerai alleen verkocht met een soort orgineel bewijs???

Kijk eens op www.chrono24.com. Dan weet je hoe de echte prijzen liggen.

Pfoe, tegenwoordig worden horloge’s echt goed nagemaakt en zelfs de garantiebewijzen. Dus niet alles met papiren en doos is ‘echt’.

Het besta kan je naar mijn bescheiden mening in een winkel halen (desnoods 2e hands) of gewoon via de bekende dealers die hebben meestal ook wel korting.

Jorgen koopt geloof ik ook weleens een Panerai :wink: hij is hier dus expert in. :smiley:

Hallo Kootje

Ga er van uit dat heel veel van de op marktplaats aangeboden horloges namaak zijn. Als een horloge voor 10% van zijn waarde wordt aangeboden is dat te mooi om waar te zijn. Het is dan ook niet waar het is namaak. Maar er zijn ook veel kwaliteitsimitaties te krijgen. Prober dus altijd het horloge laten keuren door een erkend dealer. Als de verkoper hier niet mee instemt is er waarschijnlijk iets niet in de haak.
Wees dus op je hoede met marktplaats aankopen!

Koop gewoon bij de dealers die garanderen je de echtheid het kost misschien iets meer maar je weet dat het een echte is.
succes welk model ben je aan het zoeken ik ben ook nog op zoek.

Ik kan me in het voorgaande vinden. Wees op je hoede met aankopen op Marktplaats !!!
Een gevleugelde uitdrukking is: Schoenmaker blijf bij je leest !!!

Zelf heb ik een groot gedeelte van m’n verzameling via Marktplaats gekocht. Ik zorg er dan wel voor dat ik weet waar ik het over heb. Ik ga me dus niet wagen aan horloges waar ik geen verstand van heb. Iedereen kan mij dus een Rolex of Panerai verkopen, daar de hoofdprijs voor vragen waarna ik tot de conclusie kom dat het een nepper is !!!

Verdiep je inderdaad eerst eens in de gemiddelde verkoopprijzen, dan weet je wat reeel is !!! Dit sluit mazzeltjes niet uit. Zelf heb ik een Raymond Weil W1 chronograaf op de kop getikt voor € 85. Een plaatselijke juwelier bevestigde de echtheid.

Doe er je voordeel mee…

Patrick