Pannerai?

zag laatst op E Bay bloedmooi horloge werd per opbod verkocht de prijs stond op 300 euro.
nu staat hij er weer op.
hij lijkt erg mooi maar kan volgens mij nooit echt zijn.
oscar

  1. Wie ben je?
  2. Overal staan neppers, gewoon niet via Ebay kopen.

ik heb op de rikketik hele mooie nep panerai’s gezien…ze zien er echt super uit dus ik zou maar erg goed opletten waar je opbied…

Jaap Schreef:

Als er PaNNerai op staat, dan noem ik dat een
slechte nepper

Panerai voor 300 euro is natuurlijk te zot voor
woorden, als een horloge welke vanaf 3000 euro te
koop is, wordt aangeboden voor 10% van de prijs,
hoe kan iemand dan ook maar een seconde twijfelen
aan de echtheid, dat verbaasd met keer op keer
(sorry, bedoel 't niet lullig, maar als je zoooo
naief bent, dan wil je toch gewoon belazerd worden
of zie ik 't verkeerd?)

Jaap

hoewel 300 euro wel aardig in de richting komt van de waarde van een tweedehands panerai ( vind ik :D:D:D ), horloges van andere merken met een gelijkwaardige afwerking en ook een bewerkt unitas 6497 kosten ook 300 a 500 euro.

Panerai is zo’n hype dat zelfs tweedehands ze een vermogen kosten, dus 300 is zeker nep!

Als het een echte is dan is de verkoper niet goed snik. Dus de kans is vrij groot dat ie nep is.

If it is too good to be true, it probably is!

hierbij twee foto’s. eentje van ebay, biedingen staan nu op eur 57 en zo. Hij omschrijft: what you see is what you get. Natuurlijk een replica. De tweede foto is van de website van panerai zelf. Ra ra, wat is de echte. De verschillen zijn m.i. zeker zichtbaar.

Marijn.

het was maar een mededeling hoor.
had niet de behoefde om hem te kopen.
oscar

Het lijken mij beide echte Panerai’s, ondanks dat de kleine seconde wijzer op de eerste foto er wat vreemd uitziet. Kun jij nog wat andere kenmerken noemen Marijn?

wat ik zie is bij de secondewijzer de dikte van de strepen op de 15 en 45 seconden, de grootte van swiss made. Mogelijk ook de grootte van de voet van de 2, maar dat weet ik niet zeker. Ook lijkt het alsof de dikte van de letters van de ebay aanbieding dikker zijn. (eerste foto).