Panorama deze week

vandaag een dagje naar de sauna geweest met mijn vriendin en daar de Panorama gelezen. Op de kaft een foto van een horloge dat erg veel lijkt op mijn Rado Voyager en vanaf pagina 16 een verhaal over het witwassen anno 2013 met horloges. Verder worden wat namen genoemd en het rolexforum wordt vaak aangehaald. Er is ook een stukje over misdaden en horloges. Daar kan wel een hoofdstuk aan toegevoegd worden.

Verder niet echt sterke journalistiek, maar het is dan ook de panorama.

Tja, Rolex he? Dan vraag je om problemen :+

Heb al in een vorig topic aangegeven dat Panorama en een bepaald merk horloge net iets TE zijn.

Groet,
Peter

Horloges zijn natuurlijk de perfecte witwasproducten waar je ook nog eens veel plezier van hebt en bovendien gemakkelijk weer te verhandelen. Verder logisch dat bepaalde merken hierbij de voorkeur genieten. Kan me dan ook goed voorstellen dat veel mensen met zwart geld dit graag hierin ‘beleggen’. Maar volgens mij niet echt iets nieuws. Heb helaas zelf deze mogelijkheid niet, anders zou ik het ook wel weten.:slight_smile:

Ik heb net een week een Rolex en jullie zeiken er alleen maar over :slight_smile:
Ik heb me nog verkeerd ingelogd ook zie ik! :slight_smile:

Rick, bereid je maar flink voor, het zal tot het moment dat je hem verkoopt alleen maar erger worden. :wink:

Panorama is typisch een sensatieblad, artikel heb ik ook gelezen, ik vind persoonlijk dat ze met het noemen van een aantal handelaren, het rolexforum en een anonieme bron best wel ver zijn gegaan, niemand is schuldig tot het tegendeel is bewezen.

Rick Schreef:

Ik heb net een week een Rolex en jullie zeiken er
alleen maar over :slight_smile:
Ik heb me nog verkeerd ingelogd ook zie ik! :slight_smile:

Dat geldt ook voor mij Rick! :slight_smile:

En als je bij de verschillende aanbieders op RF kijkt wie er (zoals in artikel geciteerd) “alleen de telefoon opneemt als er gebeld wordt met nummerherkenning” dan is de anonieme bron niet meer zo anoniem. Overigens hebben de namen van Jaap en Jurgen ook al in de Telegraaf gestaan. Dacht ik.

Met jezelf praten…:)o schrikbarend…

Een schizofreen is nooit alleen, ik heb ook altijd goede gesprekken met mezelf en nooit ruzie. :wink:

Ik weet wie je bedoel, maar het blijft gevaarlijk om op basis van aannames een compleet artikel met namen te wijden.
Nu denkt mijn halve stamkroeg dat ik criminele banden heb en fulltime witwasser… :wink:

Rob76 Schreef:

Ik weet wie je bedoel, maar het blijft gevaarlijk
om op basis van aannames een compleet artikel met
namen te wijden.
Nu denkt mijn halve stamkroeg dat ik criminele
banden heb en fulltime witwasser… :wink:

In mijn stamkroeg draagt de helft een Rolex. Kom je toch daar eens langs. :smiley:

mooieklokjes Schreef:

Met jezelf praten…:)o schrikbarend…

Tsja ik word een dagje ouder en met een Rolex en mijn witwas praktijken moet ik er wel een paar namen op nahouden natuurlijk! :wink:

Gezellig! :smiley:

Ah vandaar ook verschillende namen op WUS en uhrforum.de. Kom echt overal je H47 tegen :wink:

mooieklokjes Schreef:

Ah vandaar ook verschillende namen op WUS en
uhrforum.de. Kom echt overal je H47 tegen :wink:

Hij is te koop he :wink: