Pantoffelheld9

Onlangs een mooie deal gedaan met Gino. @Pantoffelheld9
Duidelijke communicatie & vlotte betaling.
Zeker een aanrader!

Na een lange tijd actief te zien op het horlogeforum, heb ik een erg slechte ervaring met een forumlid. Ik maak dit topic aan, om de kwaliteit van het horlogeforum te waarborgen en het kaf van het koren te scheiden.

Ik heb een tudor te koop staan en @Pantoffelheld9 Gino berichte mij of ik interesse had in een ruil en of ik hem dit wil laten weten. Uiteraard vroeg ik eerst om een foto en ik kreeg een vage foto van enkel de voorkant.

Ik vond het wel een mooi horloge en vroeg hem een paar vragen over de set, bouwjaar en staat van het horloge.
Ik vertrouw forumleden en gaf mijn nummer, om zo gemakkelijker te kunnen communiceren. Toen bleef het stil en ik stuurde Gino 2 dagen later een bericht, dat ik nog niks had vernomen. Toen bleef het weer stil en zag ik meneer actief op het forum, zonder even te antwoorden op mijn berichten.

Toen was ik er klaar mee en liet Gino weten, dat hij voor zulke fratsen maar op marktplaats moet zitten.

Tot slot kreeg ik een teken van leven met de woorden: nou sorry dat je je gepasseerd voelt…

Voor de goede orde, neemt hij contact met mij op voor een deal. Mocht je ooit zaken willen doen met dit forumlid, wees dan gewaarschuwd!

13 likes