Panzera Australia

Iemand ervaring hiermee?
Panzera Aquamarine 45

De zoekfunctie geeft me niet veel (recents).
Is new vintage of zo. Spreekt me wel aan. Is wel redelijk Panerai-achtig van uiterlijk.
Zijn er nog vergelijkbare zaken? Is het movement goed?

Past in het rijtje knip en plak merk. Standaard op de site al bijna 50% korting. Ik zou mijn geld anders besteden…

Is ook in Nederland te koop:

https://bensontrade.nl/horloges/panzera

Miyota uurwerk en 200 mtr waterdicht.

En de looks van IWC en Panerai. Op Benson trade al gauw richting de 400 euro. Kun je mijn inziens kwalitatief hoogwaardiger spul voor kopen. Maar als je het mooi vind zeker kopen. Miyota uurwerk is niks mis mee.

1 like

Niet echt geslaagd vind ik. Nog een merk van de Aussies Bausele, moet je maar op hun site kijken.

Tja waar lijkt dit op?

Ik weet niet hoe dik je armen zijn maar 45mm in “vierkant” is maatje enkelband

1 like

Wat is Panzera eigenlijk voor vreemd merk:

‘ PANZERA watches are fully designed in Australia from parts manufactured in Germany, Switzerland, Japan, and Italy. Our watches are assembled in either of our workshops located in Australia or Switzerland, depending on the watch collection.’

Terwijl ze eruitzien als plakmerk straight outta Chenzhou…

Je kunt toch geen automatisch horloge ontwerpen en volledig laten bouwen in westerse landen en er dan 250 euro voor vragen. Ik geloof er geen snars van.

Klopt is gewoon het zoveelste knip en plak merk…

1 like

Hun claims lijken me, vriendelijk gezegd, dubieus. Ze zijn ook nog lelijk, bij voorbeeld die veel te grote kasten van een “7750”.

1 like

Heb een Panzera gezien, heb getwijfeld om deze aan te schaffen maar toch niet gedaan. Vond het er helemaal niet slecht uitzien. Het verhaal er achter? Tja, wat bij veel merken geldt: ronkende marketing

1 like