Panzera, is dat wat?

Vraagje……
Een vriend van mij is wel ‘into horloges’, maar nog niet echt op een nivo dat hij zich er heel serieus in verdiept.
Nu zit hij te denken aan een Panzera, is dat wat?

Je leest er niets over op de bekende watchblogs en ze bijna altijd ‘on sale’.
Ik zou er zelf met een grote boog omheen lopen, of is het een onterecht vooroordeel?

PANZERA | Official Website
Soort Invicta zo te zien.
Kilo knaller uurwerk.

1 like

Fans van deze dingen lijken er overwegend blij me en geen echte horrorverhalen over te vinden. Dus al het je jam is en je vind het de prijs waard go for it I guess?

Persoonlijk loop ik er met een grote boog omheen. Dit soort design is niet voor mij. En 350E voor een NH35 met 5atm? Daar zoek ik liever 2 Seiko5 jes en een Vostok voor uit.

En blijkbaar moet je wegblijven bij hun BH’s? Geen idee wat daar aan de hand is maar op Trustpilot is het chaos. :thinking:

3 likes

Ze hebben ook uurwerken met een Zwitsers uurwerk erin.

Vind ze best geinig.

1 like

Ken het merk niet persoonlijk… maar in het begin zou ik met wat bekendere merken beginnen, waarvan men weet dat de kwaliteit past… Seiko, Citizen, Tissot, Certina!

2 likes

Hamilton is ook een leuke

2 likes

Precies… dat zijn merken daarmee weet je wat je krijgt

2 likes

rambam, meteen 40% korting als je de site opent, zo’n merk dus…

1 like

Inderdaad :wink:

Niet het eerste merk waar ik aan denk, als het over horloges gaat. Maar persoonlijk geen ervaring mee. Ik zou inderdaad, als ik hem was, eens kijken bij Seiko, Citizen, Orient, Tissot, Certina, Hamilton of (daar komt ie! :wink:) het budget iets oprekken en voor een Squale gaan! :beers:

1 like

Aquamarine Swiss 40 (panzera.shop)

Met een Landeron uurwerk, toch niet de eerste / beste chinees.

1 like

Moet zeggen, hele mooie afwerking.

2 likes