Paraflex

Vandaag een erg fijn horloge opgehaald bij Rob. We kennen elkaar via het forum en hebben elkaar ontmoet bij de rikketik van afgelopen Januari en daar hebben we oa gesproken over deze BLNR. Fijne vent, goede smaak en een man van zijn woord! Ook heeft Rob erg veel kennis over horloges! Graag nog een keer. Forum en @paraflex bedankt!

1 like

Mijn eerste bericht in HF is over een goede ervaring met Rob. Heb gisteren zijn DJ41 met blauwe plaat overgenomen. Heerlijke koffie ook natuurlijk :wink:. Vandaag bandje op maat laten maken en nu op de pols. Yay! :sunny: HF en @paraflex bedankt!

1 like

Hartelijk dank Rob. Het was inderdaad erg plezierig zaken doen met je :+1:t2:
Toch veel erg leuke forumleden hier, blijkt keer op keer. Gewoon een heel leuk forum :wink:

Horloge overgenomen van Rob. Erg aardig forumlid en een vlotte en prettige deal!

1 like

Wempe Zeitmeister van Rob @Paraflex overgenomen.
Alles perfect!

1 like

Leuke deal gemaakt met Rob @Paraflex even gezellig gesproken over horloge’s en auto’s, betrouwbaar forumlid zeker aan te raden. Nogmaals dank Rob en misschien weer tot ziens :+1:t3:

1 like

Leuke ruildeal met Rob achter de rug. Prettig contact, wederzijds vertrouwen voor de te ruilen producten, fair voorstel van zijn kant en snelle reacties.

Lang verhaal maar je moet gewoon ‘aanrader’ onthouden.

2 likes

Leuke deal met Rob gemaakt. Nette bieding, snelle reactie en snelle betaling. Zoals het heurt!

1 like

Fijne deal gemaakt met @Paraflex! Bedankt voor de koffie en de horlogepraat :wink: Ben super blij met de speedy!

1 like

Na een vlotte communicatie een zakje CapeCod aan @Paraflex verkocht.
De betaling werd snel geregeld en de communicatie verliep prettig.
Wat mij betreft een geslaagde transactie.

2 likes

Hele prettige deal gemaakt met Rob. Vlotte communicatie, leuk gesprek bij ophalen, lekkere koffie, super ervaring! Dank Rob!

1 like

Gisteren een horloge overgenomen van Rob.
Hele prettige ervaring, communicatie was duidelijk en het horloge was precies zoals omschreven

Vandaag een horloge overgenomen van Rob, deal snel gesloten en van beide kanten nageleefd.

Helemaal top!

En wederom een fijne deal met Rob @Paraflex
Deze man koopt/verkoopt alleen supersets!
Snelle deal, snelle afspraak. Zoals gewenst!
Tot de volgende :sunglasses:

1 like

Net zaken gedaan met Rob naar volle tevredenheid :ok_hand:

1 like

Voor de 2e keer met genoegen zaken gedaan met @Paraflex .
Ik wens je veel plezier met je NA Rob, de mijne zit al om mijn pols😉
Graag weer tot een volgende keer👍

1 like