Het horloge is niet makkelijk om aan te geraken. Via Walmart is een optie, maar ik heb geen Amerikaanse contacten, dus zou het niet evident zijn om het naar België te krijgen.
Jullie suggesties of andere mooie soortgelijke horloges met een soortgelijke wijzerplaat binnen het budget? Of misschien zeggen jullie wel, laat die gewoon links liggen…
Als jij hem mooi vindt, gewoon doen natuurlijk. Hij lijkt me lastig beoordelen op een (of op enkel deze) foto, maar in basis heeft ie een mooie klassieke uitstraling. Ik kan me voorstellen dat hij in het echt prachtig is.
Zijn er niet van die services die een adres beschikbaar stellen en hem vervolgens doorsturen? Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar wellicht dat andere forumleden hier bekend mee zijn?
De afgelopen dagen stond het horloge me steeds minder aan en heb dan ook besloten het niet te doen. Het was liefde van te korte duur
Intussen deze in het echt gezien en deze was prachtig en niet onbelangrijk beschikbaar in de Benelux. Ongetwijfeld komt er nog wel een extra Tissot in huis mezelf kennende, maar voorlopig heeft Seiko opnieuw mijn hart veroverd.