Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe Parnis ontvangen,het merk ken ik pas sinds ik op het forum bivakkeer.
Prachtig klokje,voelt ook degelijk aan.
Inmiddels hebben drie vrienden van mij deze powerreserve ook aangeschaft,maar persoonlijk vindt ik het zwarte bandje dat er aan zit niet zo mooi.
Nu zie ik op het forum diverse bandjes en merken voorbijkomen waar ik nooit van gehoord heb,maar ja het horlogevirus heeft bij mij zwaar aangeslagen.
Wat voor bandje staat nu mooi aan de Parnis?
Bruin lijkt me wel mooi maar misschien hebben jullie nog mooiere ideeen.
Een bruine croco zal prima staan, maar eerlijk gezegd vind ik die zwarte ook niet zo verkeerd hoor. 
Een blauwe misschien ?
Een bruine struis ?
Deze had ik toevallig liggen:

Mooi horloge, waar koop je dit exemplaar heb al meerdere keren gezocht maar kan het niet vinden?
Persoonlijk denk ik ook dat een bruine croco wel mooi zal staan al misstaat de standaard zwarte band zeker niet.
Op Ebay zijn ze massaal te vinden, bvb hier:
Of groter en nog meer “hommage”…:
enz… enz…
Met Vriendelijke Groeten,
Morse.
Aaah juist Ebay:)o
Dat word voor mij dus niks, heb geen creditcard of paypal::o
Ik geloof inderdaad dat een bruine band het prima doet aan deze klok. Al vind ik de zwarte die er nu aan zit, ook niet verkeerd. Kwestie van smaak, Lenno! Probeer het gewoon allemaal een keer, of wissel geregeld van band!
Een bruin bandje zal zeker niet misstaan lenno 
Een vraagje : Wat is de kwaliteit van het bandje wat Parnis erbij levert?
Dag Len, met al dat haar maakt het niet uit wat voor band je neemt,het is toch bijna niet te zien ,zo te zien zit er nu een van kamelenhaar op…Alle gekkigheid op een stokkie,ik zou er een bruine struiss opzetten met een vouwsluiting,en doe mij er dan gelijk ook maar een…Groetjes.
HAHAHA Helmertje,
Dat harige is genetisch bepaald.
Bij de volgende fotos zal ik mij soigneren ,net zoals wielrenners doen.of misschien een bruin struisje met een bandbreedte van 200 mm.
De zwarte is trouwens best van een aardige dikke kwaliteit maar ik denk dat het een bruine wordt.
Groetjes
Len
een creditcard heb je helemaal niet nodig om gebruik te maken van paypal hoor. Tegenwoordig kan je ook geld overschrijven van je bankrekening naar paypal om zo je paypalkrediet aan te vullen.