Ja, die power reserve gaat er ook wel een keer komen!
Groeten,
Martin
Ja, die power reserve gaat er ook wel een keer komen!
Groeten,
Martin
Dank je wel Martin. 
Ja, dat zijn prachtige horloges.(tu)
De witte met nr 117 had ik ook een maand geleden binnen gekregen.
Ik was hoogste bieder met 27 euro.
Het andere model , is een Pam model met witte wijzerplaat, maar naamloos.
Beide met het IWC Jones achtige uurwerk, ze doen het prima, ook voor het mooie uurwerk aangeschaft.
Veel plezier met de nieuwe aanwinsten.
Groet. Chris
Bedankt Martin, heb al een uurtje lopen zoeken maar je komt bitter weinig tegen betreffende dit merk
Voor 27Euro zijn ze nog maar moeilijk te scoren. Er zijn meerdere mensen op zoek naar een Parnis en veel Ebay aanbieders werken nu met vaste prijzen.
Leuke horloges Martin(tu) Zo zie je maar weer dat je geen kaptalen hoeft uit te geven om je hobby uit te oefenen:)
Bij deze kun je nog geluk hebben:
http://shop.ebay.nl/merchant/parniswatches
Ik had ze samen voor US$72.
Jammer genoeg heb ik 100 Dollar voor één betaald. Tja, dat krijg je met mijn hebberigheid… :+
Jij ook al… Ik heb het gered voor net onder de 100 dollar.
Ik heb deze ook nog (foto’s geleend van Ebay):

Niels
Jullie hebben m.i. zeker niet te veel betaald, ik heb gewoon geluk gehad.
Ik wacht meestal totdat ik een aanbieding vind die vlak voor het eind nog erg laag staat, en die dan fors overbieden in de laatste 10 seconden. Toevallig vond ik er twee vlak achter elkaar, na het toch een maand ofzo bijgehouden te hebben.
Juist door uitwisselingen op forums als deze, weet je wat voor koopjes er te behalen zijn. Als je de $100 afzet tegen de honderden euro’s die mensen voor ‘mode-Kwartsen’ betalen, ben je nog steeds erg goed uit.
Da’s weer helemaal waar :)-D
Niels, kun je mij vertellen waar die (schuif)knop aan de zijkant voor dient? Een minute repeater zal het niet zijn, maar wat wel.
Misschien komt het omdat we tegen elkaar aan het opbieden zijn dat we op die 100 Dollar uitkomen 
Twee prachtige horloges.Gefeliciteerd.
Groeten
Stefan
Bij de Parnis heeft de schuif alleen een show-funvtie. Dus geen functionele functie :(. Ik krijg er in ieder geval geen beweging in.
Ik heb sinds gisteren ook een Parnis gescoord en als het meezit over 4 uur nog eentje. 
Ik plaats wel eigen foto’s wanneer ik ze ooit binnenkrijg.