Verhip, da’s net een Panerai! 
Zeer goede keuze, Dreski !
Ik heb hier ook nog zo’n nestjes “Marina’s” liggen !
Stuk voor stuk erg netjes afgewerkt. (tu)
Waarschijnlijk zal ik volgend jaar ook eens een MM proberen, moet het formaat nog een beetje op me laten inwerken.
De blauwe wijzers vind ik wel wat hebben. Veel plezier ermee, en (tu) voor het delen
Gr. Thomas
Zou het niet leuk zijn als Parnis een keer een soort Steve McQueen hommage maakte?:+
Kreeg gisteren de MM binnen en ik ben erg blij verrast. Wat een horlogelol voor dat geld zeg. Mooi afgewerkt en de lume is ook zeer redelijk te noemen.
Dit smaakt naar meer…Ook ff een Fliegertje besteld. 
dreski Schreef:
Kreeg gisteren de MM binnen en ik ben erg blij
verrast. Wat een horlogelol voor dat geld zeg.
Mooi afgewerkt en de lume is ook zeer redelijk te
noemen.
Dit smaakt naar meer…Ook ff een Fliegertje
besteld.
Pas maar op, ze zijn verslavend 
Veel pleziel…
Han (nee, ik ben geen Chinees, is gewoon afkorting van Johann)
Het is dat de kleinste Parnis 41mm is, voor mij wordt dat al een beetje groot, want anders…
Mijn MM is ook gisteren binnengekomen. Ze hebben gezellig saampjes in hetzelfde vliegtuig gezeten.
Maar wat een klok zeg. Mooi, zwaar, goed afgewerkt.
En ook snel binnen in deze tijd van kerstdrukte en sneeuw. Misschien wel juist daarom. De 15e heb ik hem besteld. Ik heb bestellingen in NL gedaabn die er langer over deden.
Ik zal buiten zometeen even een foto ervan maken voor het vrijdagtopic…
dreski Schreef:
Kreeg gisteren de MM binnen en ik ben erg blij
verrast. Wat een horlogelol voor dat geld zeg.
Mooi afgewerkt en de lume is ook zeer redelijk te
noemen.
Dit smaakt naar meer…Ook ff een Fliegertje
besteld.
Heb die van mij maandag binnengekregen, en ik was ook weer bijzonder onder de indruk. Het blijft ongelofelijk dat dat kan voor dat geld. Ik heb een open heart binnen en om te proberen heb ik er ook een flieger chrono bijbesteld, deze is weliswaar quartz maar het is echt een mooi klokje om te zien.
De bandjes waren (natuurlijk) waardeloos, er kwam een nogal penetrante lucht vanaf… Gelijk nieuwe bandjes besteld. Helaas was de Hirsch liberty (bedoelt voor de chrono) bij de forumsponsor uitverkocht.
De foto’s staan in het vrijdag topic.
Proficiat allemaal! Zeker leuke klokken voor dat geld.
@Dreski, volgens mij heb je een nieuwe verslaving te pakken. Maar wees gerust, 't zijn er niet zoveel als G-shocks 
marnix.moed Schreef:
Proficiat allemaal! Zeker leuke klokken voor dat
geld.@Dreski, volgens mij heb je een nieuwe verslaving
te pakken. Maar wees gerust, 't zijn er niet
zoveel als G-shocks
Dat klopt.
Het is voor mij dus deze geworden.
Eigenlijk had ik een MM al heel lang op de korrel. Eindelijk toch besteld en voor geen meter spijt.
Ik heb hem nog even op de weegschaal gelegd maar met twee schakels eruit weegt hij nog 230 gram. Een zwaare jongen dus.
Ook leuk was de mooie pen die er ongevraagd bij zzzat.
Verder vrij karig. Geen luxe etuitje zoals bij Alpha en geen labeltjes en kaartjes of handleiding erbij. Niet dat het nodig is, maar toch. Eigenlijk maken de look and feel van deze klok deze zaken allemaal overbodig.
Het is een schitterend ding, en dat voor dit geld!

Hoi Maarten, ik had, als Paneraibezitter, ietwat moeite met deze hommage Maar voor de prijs en de afwerking kan ik het wel begrijpen. Ik heb altijd geaggeerd tegen deze vorm van hommages, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben toch wel gecharmeerd geraakt van de fliegers van Parnis. Ik overweeg een aanschaf, nadat ik over mijn eigen schaduw bent gestapt.
Fijne jaarwisseling het wordt weer feest in Den Haag.:)-D
Groeten, René
Proficiat! Cool die band. Ik vind die met rechte tussenschakels erg mooi.
Ik heb bij manbusji ook al vaker besteld, één keertje vuil op de wijzerplaat maar dat heb je nu eenmaal met deze horloges.
Jacksonte (ofzoiets) heb ik nog nooit problemen mee gehad
kristofd Schreef:
dus als ik het goed begrijp is het bij deze
verkoper veilig om te bestellen?
yep. Gewoon bij Manbushijie. Ik heb niets geks bij deze klok kunnen ontdekken en ben er erg tevreden over. Zo tevreden dat het niet mijn laatste is die ik er besteld heb. Maar eerst nog even een tijdje genieten van deze…
S.Augustinus Schreef:
Ik heb bij manbusji ook al vaker besteld, één
keertje vuil op de wijzerplaat maar dat heb je nu
eenmaal met deze horloges.Jacksonte (ofzoiets) heb ik nog nooit problemen
mee gehad
+1
Goedemiddag,
Heb sinds gister een hele goede ervaring met Manbusji.com.
twee Uboat hommages aangeschaft voor hele schappelijke prijzen, de 24e besteld en op oudjaarsdag geleverd! Netjes verpakt en een duidleijke Invoice bill. Waardoor er geen extra kosten gemaakt dienden te worden.
Wat betreft de horloges, goede bouwkwaliteit, geen stofjes kunnen ontdekken.
Alles werkt naat behoren, wijzes zitten perfect gecentreerd en in lijn. Alleen maar lovend en positief!
Succes…
Gefeliciteerd met deze aankoop, het zijn leuke klokjes.
Ik zelf heb thuis een MM liggen. Deze was helaas na 2 weken al kapot. Ik kan hem nog wel opwinden maar ik kan niet meer de tijd instellen.
Ik denk dat er een pinnetje fout zit, misschien toch maar eens naar laten kijken?
Hiermee wil ik dus aangeven dat het leuke klokjes zijn, maar dat de kwaliteit niet altijd even goed is.