Mooie dat betekent dat mijn flieger ook ieder moment bezorgd kan worden!
Ik heb gelukkig ook alleen maar positieve ervaringen.
Mooie dat betekent dat mijn flieger ook ieder moment bezorgd kan worden!
Ik heb gelukkig ook alleen maar positieve ervaringen.
Jaaa ook binnen. Mooie Pilot!
Proficiat!
En ff snel een foto. Het horloge heeft een mooie ouderwetse uitstraling…
Hier ga ik nog wel eens een mooie fotoserie van maken. Het uurwerk is ook erg gaaf.

Mooie klok Dreski !
Wat vind je van de band ?
Gr. Thomas
Mooie klok Dreski !
Wat vind je van de band ?Gr. Thomas
Ik vind de band wel goed hoor. Heeft een echte vintage feel. Hij blijft er voorlopig gewoon op.
Misschien ben ik nog iets te vroeg met deze vraag, maar kunnen degenen die bij manbusji.com een horloge hebben gekocht iets zeggen over de evt. ontvangen naheffing?
Ik heb namelijk eenmaal een horloge in Azie gekocht, maar dat bleek achteraf toch minder aantrekkelijk toen ik een dikke naheffing op de mat kreeg.
Verder wel onwijs mooie klokken die hier gepost worden. Ik ga er zeker weten een halen! Voor die prijs kan je ze niet laten liggen.
Edit: misschien ook wel de moeite om iets te zetten in “Ervaring met verkoper”
Ik heb een Parnis gekocht, vandaag binnen, bij http://www.dajiwatch.com/
Geen naheffing of iets dergelijks. De prijs van het horloge incl airmail.
Prima gegaan. Ondanks de kerst en nieuw jaar(Besteld kersavond en aangeboden 5 januari)
Ik heb een Parnis gekocht, vandaag binnen, bij
http://www.dajiwatch.com/
Geen naheffing of iets dergelijks. De prijs van
het horloge incl airmail.Prima gegaan. Ondanks de kerst en nieuw
jaar(Besteld kersavond en aangeboden 5 januari)
Klinkt goed! Echter komt de naheffing volgens mij altijd een week of wat later (dat was in ieder geval bij mij zo). Vandaar ook het woord “NAheffing”?! 
En ff snel een foto. Het horloge heeft een mooie
ouderwetse uitstraling…
Hier ga ik nog wel eens een mooie fotoserie van
maken. Het uurwerk is ook erg gaaf.
Heb zo een vermoeden dat het gaat om een Aziatische equivalent van een 6498. Prima werkpaardje, die van mij doen het prima. Op een paar na, maar die heb ik zelf gesloopt bij het (de)monteren en modden :o
jeronimo Schreef:
jaar(Besteld kersavond en aangeboden 5 januari)Klinkt goed! Echter komt de naheffing volgens mij
altijd een week of wat later (dat was in ieder
geval bij mij zo). Vandaar ook het woord
"NAheffing"?!
Ligt vaak aan de verzendende instantie. EMS of DHL, bijna gegarandeerd een naheffing (100% bij mij). Registerd Airmail (China post of HongKong post) bij mij nog nooit een naheffing (50+ pakketjes).
Groeten,
Martin
Gaaf ding,ik zoek ook zoiets. Hoe groot is de diameter?
Groet, René
Gaaf ding,ik zoek ook zoiets. Hoe groot is de
diameter?Groet, René
44mm staat ook op de site.
Thehaguedragon mooi horloge hoor waar heb je die vandaan dan, want er zijn zoveel site’s gepost, die band spreekt me vooral erg aan…
Misschien iets voor me verjaardig alvast, laatste aanwinst was vorig jaar, dus kan wel weer nu eentje er bij !
Thehaguedragon mooi horloge hoor waar heb je die
vandaan dan, want er zijn zoveel site’s gepost,
die band spreekt me vooral erg aan…Misschien iets voor me verjaardig alvast, laatste
aanwinst was vorig jaar, dus kan wel weer nu
eentje er bij !
Thanx!
Gekocht bij www.manbushijie.com zoals hier al een aantal keren beschreven staat in dit draadje.
Wel even voor airmail kiezen. Was bij mij in 8 daqen thuis.
Suc6…
jeronimo Schreef:
jaar(Besteld kersavond en aangeboden 5 januari)Klinkt goed! Echter komt de naheffing volgens mij
altijd een week of wat later (dat was in ieder
geval bij mij zo). Vandaar ook het woord
"NAheffing"?
°°°°°°°°°°°°°°°°
Ik heb mijn Parnis ontvangen op 5 ausgustus vorig jaar en de Naheffing moet nog steeds komen …
Groet
Herman
Hallo allen,
Het draadje weer even uit het stof gehaald:D
Ik zit te denken aan dit horloge: http://www.jacksontse.com/mm128.html
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen/bezitters van een MM I: Op sommige plaatjes van andere MM-klokkies staat op de bodemplaat een visje met 300m gegraveerd. Betekend het dat ie dan 300 m waterdicht is? Lijkt me niet voor dat geld.
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen/bezitters van een MM II: Waneer je wil bestellen, moet je dan meneer Jakontse een mailtje sturen, of kijk ik over de kop “buy” heen?
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen/bezitters van een MM III: Wie heeft zijn MM met saffierglas besteld? Is dat de meerprijs waard?
Ik ben bang dat ik aan een MM vast kom te zitten, ik heb meneer Jakontse ook al een mail gestuurd voor meer info, in mijn beste steenkolenengels, dus wie weet, wordt vervolgd?
Zijn echt leuke klokkies voor weinig, je wordt er in ieder geval best hebberig van. Mijn vrouw vindt deze erg leuk:http://www.jacksontse.com/mm197.html Het is dus besmettelijk:D
Met vriendelijke groet,
Herman
Hallo Herman,
Ik heb er zelf enkele en die lopen zeer precies.
De kwaliteit - zeker voor die prijs - vind ik erg goed.
Aan saffierglas zou ik geen geld uitgeven; ik heb dat ook niet gedaan en het horloge is nog steeds krasvrij.
Het hangt er natuurlijk een beetje van af wat je ermee doet: als je een bediende bent en je overhemd + vest zitten steeds over het horloge, dan is er hoegenaamd geen probleem. Als je echter ( ik zeg maar wat ) bv. als metser of loodgieter werkt, dan is de kans op een krasje wel wellicht wat groter.
In elk geval zijn het prachtige betaalbare horloges. (tu)
Wat Marc zegt. Prima prijs-kwaliteit. ALs er wat mis mee is, dan merk je dat meestal meteen bij aankomst, en omruilen is nooit een probleem, Ik heb er ook een heel stel, en die lopen heel goed.
Groeten,
Martin
Hallo Marc en Martin,
Bedankt voor jullie reactie.
Kreeg net een mailtje terug van meneer Jacontse:
"…MM128 has no stock anymore…"

Nu ga ik verder kijken tussen al het moois…
Ik heb hem al wel gevraagd of de MM12 of de MM43 op voorraad is.
Ik ga echter nu wel een beetje twijfelen tussen een MM of een Pilot.
@ dreski: Die Pilot van jouw, is toch ook een handopwinder?
Wat is de lug-to-lug afstand?
Met vriendelijke groet,
Herman