Parnis

@BATMAN: Ik woon ook in België en heb het voorbije jaar 3 horloges uit China laten overkomen. Bij geen enkele heb ik douane/invoer/inklaringskosten moeten betalen…

Gr.,

GBW

Als het via een koeriersbedrijf komt (DHL, FEDEX, UPS) kan je in Belgenland altijd dokken; komt het pakje echter via de postbode, hoef je niets te betalen. Maar als die lieve man je dan een kalender van “De Post” wil verkopen, zou ik hem toch wat steun geven :wink:
Ik heb tot nu toe nog NOOIT problemen gehad met onze nationale postdiensten.

Ik laat nu ook liever niet meer met Fedex, DHL, UPC, ETC verzenden. Kost me een hoop duiten meer.

Vandaag binnen gekregen: een Parnis white dial met blue hands. Leuk ding voor bijna geen geld! Valt mij niet tegen. Bandje is natuurlijk bagger, maar ja voor 50 ekkies kan dat ook niet anders…
Tis overigens een tussendoortje totdat mijn Steinhart binnen is :smiley:

niet zo’n duidelijke foto, maar dat kan ook niet met mijn BB :wink:

Helaas V3T3RAN… heb je mazzel mee gehad.

http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-02.html

@ Batman: moet er in Belgie voor alle import betaald worden? Lijkt me toch dat er ook een minimumwaarde voor is?

Proficiat! Ziet er goed uit. Nu maar hopen dat ie blijft lopen… ik heb er onlangs 2 die stil staan na een tijdje. 1 altijd om/rond 8:15. Geen idee waar 't aan ligt.

Soms zitten er rotte appels tussen, maar als ze het doen, dan werken ze vaak prima.