Parsifal

hallo horloge freaken
ik heb van rymond weil een screen saver van een parsifal aleen die daar op staat kan ik nergens vinden kan iemand mij helpen het is dus een rymond weil parsifal met bruin lederen band romeinse cijfers op de plaat en de kroontjes hebben cabichon geslepen stenen en zijn rond om met greinen gestoken nou wie het weet mail mij ff kok79@tiscali.nl bvbd

Schroom niet om bij een volgende posting een aantal interpuncties te gebruiken…

Ontopic: geen idee welke klok je bedoeld.

punten en komma’s zullen we maar zeggen!!

Punt is de stip waar het op staat?

Kijk eens of je 'm hier kunt vinden: http://www.raymond-weil.ch/

tjonge jonge zeg… wat een flauwe opmerking! wat maakt het uit hoe iemand zijn vraag stelt! je begrijpt toch wat hij bedoelt? zo niet… vraag dan even op een fatsoenlijke manier om verduidelijking! dit is wel heel kinderachtig! hij stelt een vraag over een horloge en vraagt niet of jullie zijn spelling/ schrijfwijze willen bekritiseren! geef gewoon antwoord op de vraag en als je het antwoord niet weet… houd dan gewoon wijs je mond!

het gaat hier over horloges en niet over de nederlandse taal!

Groet

Roger Elings

Gebruik volgende keer even HOOFDLETTERS!

(Dit is een grapje!)

Ach, ik vond het eigenlijk wel een goede tip van Abe, en vrij vriendelijk verwoord ook nog.

lees mijn bericht nou maar eens goed!!!

zoek anders een andere forum waar je lollig kan doen,

bedankt allemaal vooral roger over mijn mailtje was niet bedoeld om onrust te kweken en dat gebeurd nu wel dat vind ik jammer ook al vindt ik sommige kinderachtig ik schrijf de worden misschien verkeerd maar 90 procent weet niet eens waar ik het over als ik praat over greinen bijv ,