Hallo,
ik overweeg om een uurwerk te kopen van een particulier. Gezien de kostprijs van het uurwerk zou ik die graag even laten nakijken op authenticiteit. Enig idee waar dit eenvoudig/snel/goedkoop kan? Het gaat om een IWC klokje.
bedankt,
M.
Hallo,
ik overweeg om een uurwerk te kopen van een particulier. Gezien de kostprijs van het uurwerk zou ik die graag even laten nakijken op authenticiteit. Enig idee waar dit eenvoudig/snel/goedkoop kan? Het gaat om een IWC klokje.
bedankt,
M.
Schaap & Citroen Utrecht zijn dealer, misschien kunnen zij je helpen, vriendelijke mensen in ieder geval. Even bellen en vragen misschien? Succes!
Hi M,
schaap en citroen utrecht…
Gr Leon
Van iemand van hier? Dan kan de sectie “ervaring met” wellicht ook helpen…
De vraag is wat een dealer er verder aan heeft om dit voor je na te kijken. Ze zijn immers niet bij de koop betrokken verder.
Ik zou het eerder proberen bij een horlogemaker en die er een kleine vergoeding voor betalen.
Dan heb je ook meteen een oordeel over de staat van het uurwerk…
Kunnen jullie een horlogemaker aanraden in de buurt van Utrecht? Ik ben zelf van België. Het gaat om een recent uurwerk, maar 1,5jaar oud en zelden gedragen.
S&C wil dit doet, maar willen hem daarvoor opsturen naar hoofdkantoor en vragen daarvoor 250€. Ik dacht er nu aan om hem gewoon te vergelijken met een nieuw exemplaar in de winkel.
Kun je niet gewoon foto’s plaatsen? Er is hier zat kennis om je verder te helpen.
Je kan ook vragen of de verkoper het horloge openmaakt en een foto maakt van het uurwerk. Deze op dit of een ander forum plaatsen en er zijn ongetwijfeld leden die je dan antwoord op je vraag kunnen geven.