Ik heb 2 maanden terug een Panerai gekocht bij een juwelier. Ik kreeg bij dit horloge uiteraard papieren alleen een pas gaven ze er niet bij. Naar mijn weten wordt er bij elk horloge een pas geleverd maar volgens de juwelier was dit niet zo. Voor de garantie was een stempel (van de juwelier) voldoende. Heeft iemand hier wel eens van gehoord dat dit zo gaat? Anders ga ik gewoon terug voor die pas, kan me voorstellen dat als ik hem ooit ga verkopen dat mensen om die pas vragen. Alvast bedankt voor de reacties.
Bij de aanschaf van mijn Panerai, kreeg ik keurig een pas erbij van de juwelier ( Reuter Diamonds BV, amsterdam). Volgens mij is dit pasje je internationale garantie kaart en hoort ie er toch wel echt bij…
Bij de nieuwe zit geen pas meer in de vorm van een creditcard.
Zit gewoon een stempel voor de garantie in het boekje.
JMN Schreef:
Bij de nieuwe zit geen pas meer in de vorm van een
creditcard.
Zit gewoon een stempel voor de garantie in het
boekje.
Zo’n pasje kan er bij de huidige ‘weggeefprijzen’ van Panerai niet meer vanaf :+
Het is een heel boekwerk geworden. Ik denk dat het duurder is dan zo’n creditcard.
JMN Schreef:
Het is een heel boekwerk geworden. Ik denk dat het
duurder is dan zo’n creditcard.
Dan zit ik daar weer pijnlijk naast Joost.
Crisis bij Panerai, ook maar bezuinigen?
Zonde, heeft juist wat ipv een " gewoon" stempel in het boekje
Bedankt voor de reacties,
Ik ben inmiddels weer op Aruba aangekomen en ben langs de juwelier gegaan. Ze zouden kijken of ze alsnog een pas kunnen krijgen. Het boekje waar de stempel dus in staat is wel vrij dik dus misschien is het dan idd zo dat ze geen passen meer verstrekken. Ik ben erg benieuwd en als het goed is wordt ik er vandaag over terug gebeld. Ik laat het wel ff weten.