Pas op!

Mijn gevoel zegt dat hier iets niet in de haak is:+

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m659902976-omega-seamaster-po-horloge.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Edit: Waarom ik dat denk? Voornamlijk 1 dag actief, één foto, weinig informatie, foto kan zo van internet geplukt zijn etc. Bij mij gaan er standaard bellen rinkelen als er iemand één dag actief is. Natuurlijk moet je ooit beginnen maar toch…

Wat denken jullie?

Want?

1 dag actief, één foto, schaarse informatie, foto met ref.nummer, kan zo van internet geplukt zijn, geen inhoudelijk antwoord van de verkoper…
Tsjaa.

mooieklokjes Schreef:

Mijn gevoel zegt dat hier iets niet in de haak
is:+
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uit
erlijk/horloges-heren/m659902976-omega-seamaster-p
o-horloge.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&
previousPage=lr

Licht “je gevoel”. eens wat nader toe?

mooieklokjes Schreef:

1 dag actief, één foto, schaarse informatie, foto
met ref.nummer, kan zo van internet geplukt zijn,
geen inhoudelijk antwoord van de verkoper…
Tsjaa.

Hoezo " geen antwoord"?

Gewoon vragen om samen naar AD te kunnen gaan voor controle. Kan dat niet? Finger weg!

“Omega Seamaster Planet Ocean Big Size
referentienummer 232.30.46.21.01.002
Nog in perfecte staat. Zo goed als nieuw!
Aankoopdatum: 8 Nov. 2011
Garantie: 3 jaar internationaal”

Klinkt goed toch?
Of is dit een vrouwenforum geworden waar we het over gevoelens gaan hebben?

:wink:

Gevoel?
Krijg het gevoel dat iedereen een beetje het gevoel heeft te moeten handelen naar z’n gevoel.

Leuk hoor, maar als je een horloge voor die prijs aanbiedt lijkt het me dat je wel wat achtergrond informatie erbij zet… Maar wie ben ik, kan ook zo maar om een eerlijke verkoper gaan, was eigenlijk uit op jullie mening :slight_smile:

mooieklokjes Schreef:

Leuk hoor, maar als je een horloge voor die prijs
aanbiedt lijkt het me dat je wel wat achtergrond
informatie erbij zet… Maar wie ben ik, kan ook
zo maar om een eerlijke verkoper gaan, was
eigenlijk uit op jullie mening.

Prima, alleen jammer dat je met bericht eerst de verkoper in de verdachtenbank zet…

Je moet op marktplaats altijd voorzichtig zijn, ook met meer info en goede foto’s.
Alles is van internet te plukken.

Sorry daarvoor, was niet intentie Louis

Voor dit geld? Nee hoor.

Mail hem maar. Wedden dat je het horloge niet kunt ophalen in Heerhugowaard, maar dat de verkoper toevallig in he tbuitenland zit?

Kun je vrindje Bond niet even vragen, om polshoogte te nemen?

1 dag lid of 6 jaar…allemaal link.

even wat info:
er zijn mensen die open en bloot vragen om “niet actieve” marktplaats accounts met 3+ jaren lidmaatschap.
in ruil voor de inloggegevens krijg je een Ipad of wat dan ook…overdracht nadrukkelijk als de Ipad (o.i.d) in goede staat is ontvangen.

het moge voor zich spreken dat deze accounts bedoeld zijn voor oplichting, 3+jaar wekt wel wat vertrouwen en klaar ben je.

nogmaals: 1 dag of 6 jaar lid zegt geen fuck, altijd op je hoede zijn.
helaas is 't nodig

Gaan de oplichters echt zó ver? Dat wist ik niet ::o Gelukkig zijn er genoeg ‘good guys’ op het forum!

mooieklokjes Schreef:

Gaan de oplichters echt zó ver?

En dit is maar de beginners-league…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

@Mooieklokjes/Jelle

de oplichters gaan inderdaad “zo” ver en zoals Bert1 al stelt: dit is nog de beginnerstruc (en erg doorzichtig)

en voor een Ipad, S3 of S4 of wat ook doen mensen wel afstand van een niet gebruikt account, snel verdiend toch…wat een ander met 't account doet is niet hun probleem.

@SuperC:
de adverteerder komt uit Heerhugowaard, als je MP een beetje in de gaten houdt, dan zal het je opvallen dat er een notoire oplichter (althans verkoper van nepklokjes) zich in die streek ophoudt.
een aantal locaties komen wel vaak terug en zijn voor mij makkelijk te koppelen aan deze oplichters (helaas voor de goeien)

Popma Schreef:

@SuperC:
de adverteerder komt uit Heerhugowaard, als je MP
een beetje in de gaten houdt, dan zal het je
opvallen dat er een notoire oplichter (althans
verkoper van nepklokjes) zich in die streek
ophoudt.
een aantal locaties komen wel vaak terug en zijn
voor mij makkelijk te koppelen aan deze oplichters
(helaas voor de goeien)

Jij doelt nu op degene die vaak gebruik maakt van een vrouwennaam? Daar heb ik al een tijdje niks meer van gezien.

Heb deze gemaild. Heeft een tijdje in Heerhugowaard gewoond. En of we verder in het Engels kunnen communiceren…zijn vrouw heeft geen tijd meer alles te vertalen :smiley:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.