Pasd

Soms gaan deals op het HF wel erg soepel en prettig - zo ook de aankoop van een Yema van @pasd.
Prettige communicatie, snelle verzending.
Helemaal top - zo hoop ik met iedereen te mogen omgaan :+1:

1 like

De Samurai van @daffie was toch niet helemaal zijn ding.
Na eerst wat heen en weer te hebben gemaild afgesproken om deze bij hem op te halen. Gastvrij ontvangen en blij weer naar huis met een mooie Samurai. Sympathieke man waar het fijn zaken mee doen is .

1 like

Vandaag had ik afgesproken met @pasd om een horloge over te nemen en hij een van mij. Vooraf hadden we wat pbā€™s en appjes gestuurd. Altijd keurige en snelle communicatie. We hadden op een neutrale plek afgesproken om daar ā€œde overdrachtā€ te doen :grin:

Onder het genot van een bakje koffie hebben we lekker zitten kletsen over de hobby en hebben we onze horloges geruild. Ik heb heb nog een betaling gedaan en waren we allebei tevreden.

Ik had nog nooit eerder een horloge geruild, dus dit was een hele leuke ervaring! Horloges kopen, ruilen met Danā€¦ ik kan het van harte aanbevelen! Ik kijk al uit naar een eventuele volgende deal!

1 like

Mooie Hamilton overgenomen van @pasd. In prima staat. Fijne communicatie vooraf en als de Mac niet gerenoveerd werd zouden we vast een gezellig bakkie gedaan hebben . Aanrader

1 like

Mooi beater gekocht bij @pasd ! Aangenaam contact. Bedankt!

1 like

Danā€¦ AKA @pasd is een goeie koper. Hij reageert vriendelijk, vlot en helder. Betaald snel en is enthousiast!

Fijn om zaken met je te doen Dan! :+1:

1 like

De Oris Deauville van Dan overgenomen. Fijne communicatie en snel met Dan tot een pretiige overeenkomst voor ons beiden kunnen komen. Lekker snel verzonden en even snel om de pols :+1:
Wellicht doen we dit nog eens over @pasd :smiley: 5 pleesjes voor jou.

1 like

Snelle ruil op initiatief van Dan @pasd. Aardige kerel, vriendelijk contact, top-verpakking bij de verzending. Helemaal goed. :star::star::star::star::star:

1 like

Gisteren snel tot een deal gekomen met Dan @pasd en het horloge dezelfde dag opgehaald.
Dan bedankt! Alles prettig, leuk je ontmoet te hebben en wellicht weer eens tot ziens bij een volgendešŸ‘

1 like

Prachtig horloge van Dan mogen overnemen. Deal was snel gesloten, communicatie verliep soepel en het pakket was secuur verpakt! Al met al erg tevreden :smiley:

2 likes