Pasd

Een paar dagen geleden een horloge van @pasd aka Dan overgenomen. Alles verliep zonder problemen met vlotte en zeer vriendelijke communicatie. Alles was goed verpakt en snel verzonden. Al met al een aanrader.

2 likes

Na wat WhatsApp contacten stond het geld al dezelfde dag op mijn rekening, veel plezier met de Glycine @Ant :+1:

1 like

Een stalen Oris band verkocht aan @pasd.

Goede communicatie, tof contact en een snelle betaler.

Bedankt Dan. A+++

2 likes

Horloge verkocht aan @pasd. Fijne communicatie en bijzonder snelle betaling. Top :+1:

1 like

Wat Seiko Mod parts verkocht aan Dan aka @pasd . Communicatie verliep vlot, alsook de betaling.

Maak er iets moois van, Dan!!

2 likes

Horloge gekocht van @pasd (Dan) Vriendelijk contact via PB, razendsnelle verzending en uitstekend verpakt. Ziet u wat leuks in de verkoop van dit forumlid? Aarzel dan niet, en neem contact op! :sunglasses:

1 like

Horloge overgenomen van Dan (@pasd), snelle reactie en horloge zoals omschreven, lekker bakkie koffie erbij om over de hobby te praten en helemaal tevreden huiswaarts (wel een beetje laat :sweat_smile:) gereden…

Aanrader en bedankt Dan :ok_hand:t2:

1 like

Een paar bandjes van Pasd overgenomen. Snelle reactie en snelle verzending. Aanrader!

1 like

Van Dan @pasd zijn Breitling overgenomen.
Wat een ongelooflijk fijne man is dat, behulpzaam, begrip vol en handelt alles snel en super goed af.
Echt een topper, kudo’s

1 like

Horloge verkocht aan @pasd

Een deal zoals hij hoort te zijn, keurige communicatie en onderhandeling. Betaling direct, ook daar word ik blij van.

Veel plezier van de Seiko en tot een volgende keer!

1 like

Goede koopervaring en leuk contact gehad met @pasd.
Gistermiddag een horloge van hem gekocht dat eind vanmiddag goed verpakt werd bezorgd.
Alles is volledig conform beschrijving in @pasd’s advertentie!
Ik kan hem als verkoper warm aanbevelen :slight_smile:

1 like

Horloge gekocht van Dan @pasd.
Deal was snel rond en versturen + t&t meteen geregeld.

Top kerel om zaken mee te doen :ok_hand:t5::+1:t4:

1 like

Mooie Baltic over mogen nemen van Dan. Leuk contact én razendsnelle verzending.

Hier kun je met een gerust hart wat kopen als de flipperitus weer toeslaat bij hem :wink:

1 like

Fijne deal gesloten met Dan! Goed contact en alles zoals afgesproken. Veel plezier met de Tudor!

1 like

Seiko duiker verkocht aan @pasd. Fijne, vlotte communicatie en deal. Aanrader.

1 like

Goede ervaring met @Pasd.

Snelle communicatie met duidelijke foto’s. Dank voor de snelle afhandeling!

1 like

Mooi horloge gekocht van @pasd. Heel aardig en een begripvol gesprek gehad aan de koffie. Smooth afgehandeld met deze verkoper!

1 like

Een mooie Seiko duiker overgenomen van @pasd, welke goed verpakt opgestuurd is.

Prettige en snelle communicatie, aanrader! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dan, nogmaals bedankt voor prettige deal! :+1:

1 like

Dan heeft een Samurai van mij overgenomen. Gezellig over en weer. Tot de volgende…:wink:

1 like

Soms gaan deals op het HF wel erg soepel en prettig - zo ook de verkoop van mijn Yema aan @pasd . Prettige communicatie, snelle betaling en update bij aankomst. Helemaal top - zo hoop ik met iedereen te mogen omgaan :+1:

1 like