Pasmar501

Gisteren mijn Speedmaster verkocht aan een zeer enthousiast forumlid @Pasmar501 .
Even een uurtje gezellig over de gezamenlijke hobby lopen praten .
Pascal veel plezier er mee want dat heb ik ook altijd gehad, en ik vind het nog steeds een mooie klok.

Was zeker gezellig om over de gezameljjke hobby te praten en ben erg bij met de nieuwe aanwinst!
Zal hem met veel plezier gaan dragen nogmaals bedankt voor de gastvrijheid :+1:

1 like

Vanavond horloge overgenomen van mede liefhebber Pascal. Had pascal een berichtje gestuurd toen ik net achter het net viste bij een horloge dat hij uiteindelijk kocht. Stuurde mij netjes volgens afspraak een bericht toen hij weg mocht en de deal was snel beklonken. Bedankt @Pasmar501

1 like

Nadat ik met het derde bod van @Pasmar501 akkoord ga, lijkt Pascal te schrikken en slaat blijkbaar de twijfel toe. Desalniettemin lijkt hij voornemens de koop door te laten gaan.

Ik probeer tussen de nachtdiensten door op een zaterdag een tijdstip/plaats voor overdracht te plannen en de communicatie valt stil.

Een dag later krijg ik bericht dat Pascal ervanaf ziet.

Wellicht stond ik er anders in, maar dacht een gentleman’s agreement te hebben getroffen. Pascal is van mening dat zijn bod vrijblijvend was.

Een leuke deal kunnen sluiten met @Pasmar501, een sympathiek forumlid die zijn afspraken 100% nakomt. Een fijne communicatie en gezellige ontmoeting. Graag tot een volgende gelegenheid.