Proberen, passen. Zelf doen. Niet hier vragen of het bij jou staat.
Als ik naar je nickname kijk denk ik dat dit soort horloges je prima staan.
Verder zou ik echt niet weten hoe onbekenden hier iets zinnigs over kunnen zeggen.
Post dan in ieder geval een foto van jezelf erbij of zo.
Wel eens gedacht aan het passen van een horloge voordat je het koopt
Die JLC heb ik trouwens een keer gepast en die is echt heel gaaf! Hij valt ook niet heel erg op dus dat scheelt weer… is trouwens wel een stuk dikker dan een normale reverso en ook wat groter geloof ik.
Komkom, dat komt wel goed, toch? Koop eerst gewoon iets in goud PVD. Dan heb je al een goed idee. Zelfs na een uurtje dragen al.
Er bestaan ook sportieve rosé gouden horloges, je hoeft niet meteen voor een klassieke dresser te gaan
Ok, deze voorbeelden zijn niet massief goud, maar dat drukt de prijs. Mocht de klik toch niet komen is de schade niet zo groot.
Ik ben trouwens van menig dat goud iedereen past, zo lang je maar geen volgouden bracelets gaat dragen
Precies… En aangezien deze je echt niet de kop hoeven te kosten is het in ieder geval een veilige manier om erachter te komen of goud (en tank/reverso) bij je staat.
Voor ~ €500 vind je een goud(kleurig)e Omega of Zenith en daaronder een minder luxe merk.
Goud doet het vooral op HF erg goed.
Dus forumlife for life en stukslaan die doekoes op een gouden klatser!
Ga een keertje ergens langs om wat te passen, avw oid. Merk je het vanzelf wel.
Sinds bijna drie maanden heb ik een 14 karaat massief gouden Omega, mijn honger naar een gouden horloge is hiermee gestild:
Zoiets moois past toch altijd😀!
Helemaal eens met wat hierboven wordt aangeraden. Gewoon een goede kwaliteit qua kleur (rose) goudkleurige horloge passen in de winkel (Seiko, Tissot, …) of voor een aanzienlijk bedrag een vintage kopen en eventueel nadien terug aan een goede prijs verkopen.
Vriendelijke groet,