Past een goud horloge? Help!

Ik heb mezelf de laatste tijd betrapt op een paar gouden horloges leuk te vinden (specifiek roodgoud) maar weet niet zeker of een gouden horloge met iedereen zou passen. Ik ben specifiek bang dat dit niet bij mij past. Weten jullie hier meer over?

Hoe je weet of het bij je past of niet, of het bij iedereen past, of er manieren zijn om het effect iets in te tomen mocht het niet passen, etc…

Zou tenslotte een beetje zonde zijn als je voor zo’n duur uurwerk zou sparen en het helemaal niet bij je blijkt te passen…

10 likes

Je zet ook niet laag in he? :sweat_smile:

Niet verstandiger voor een leuke vintage in topstaat te gaan? Kosten pakweg een tiende tot een vijfde van wat je hier laat zien.

Niet van deze merken dan, maar pakweg een aardige Omega uit de '60’s.

Rood/rosegoud wordt al wat lastiger, OK.

1 like

Die Vacheron is echt wel de max… :heart_eyes:

De man draagt het horloge, het horloge draagt jou niet😏

Ja daarom moet ik het weten! :heart_eyes:
Ik zou helemaal kapot gaan zou ik daar zo lang voor sparen en zou hij niet passen

Prachtig. Alle shots staan je super.

Welke gaat het worden? :ok_hand:

4 likes

Zoals op de foto,s te zien is gaat het in combinatie met de kleding die je draagt .
Horloges zijn sjiek dus …
Ik heb deze kleding niet in me kast dus ik draag andere horloges . :slightly_smiling_face:

2 likes

In mijn beleving vallen gouden horloges met lederen banden echt niet overdreven veel op (uitzonderingen daargelaten). Als je er normaal/netjes bij loopt is een net gouden horloge niet ordinair en opvallend. Ik denk dat een gouden horloge vrijwel iedereen past.

4 likes

Topic is 1 minuut.
Hebbie em al gekocht? Die VC

Zijn geen foto’s van mij… Heb dat budget nog niet maar als ik erna toe wil gaan werken moet ik wel zeker weten dat dit zou passen maar ja het is natuurlijk bij deze niet zo makkelijk om ergens binnen te lopen en te gaan passen…

2 likes

Ik zou eerder kijken naar welk type horloge bij je past. Draag je normaal ook dresshorloges?

1 like

Oh. Je kan toch gewoon bij de dealert gaan passen.

Ben trouwens van mening dat goud ook casual goed staat. Zeker op leer.

:beers:

1 like

Klopt!

4 likes

Volgens mij weet je of een gouden horloge past door een gouden horloge te passen?

Ik ben zelf helemaal niet van de gouden horloges, hoewel ik geen nee zou zeggen tegen die JLC!

1 like

Ik draag beiden, sporthorloges en dresshorloges.
School, feesten, … Sportwatch
Stage (administratief kantoor), familiebezoeken, … Dresswatch

1 like

Misschien heb ik het mis, maar je klinkt of je wat jonger bent. Dan vind ik goud zelf al snel een beetje ouderwets staan.

Maar nogmaals … zelf passen, en dan merk je snel genoeg of het past! :smiley:

Je koopt normaal gesproken geen horloge van 15k+ zonder te kijken of het je staat door in de winkel te passen.

Ga dat doen. De mening van anderen is niet relevant.

1 like

Dan moet het gewoon kunnen, toch? Het zou mijn keuze zijn als enige horloge, maar als je een beetje kunt afwisselen lijkt dat me prima kunnen. :+1:

De rechthoekige Reverso en de Cartier Tank zijn al erg nette horloges qua design.

De Vacheron Constatin kan door zijn grotere diameter nog meer opvallen. En kan dus minder geschikt zijn door zijn uitgesproken design.

Ik kan zeer klassieke dresswatches hebben in goud zoals de Reverso en de Cartier Tank en een Calatrava.

Maar ik weet van mezelf dat een geelgouden Day-Date of een AP Royal Oak in een grotere diameter geen optie is voor mij persoonlijk.

Dus ik denk dat je met conservatieve klassieke designs meestal wel veilig zit.

Passen is het beste. En in een grote spiegel kijken of je het wat vind voor jezelf lijkt mij het beste.

1 like

Die Day-Date :drooling_face: