Past een Seiko Marinemaster band op een submariner??

Nou, ik heb dus een Seiko Spb077, de baby marinemaster. Ik zou er graag een “curved” rubber bandje voor willen aanschaffen. Ik heb op internet gezien dat crafterblue wel bandjes heeft voor de Marinemaster 300 en die passen ook op mijn horloge.

Nu vind ik de crafterblue nog best prijzig om een keer te proberen en keek ik op aliexpress. Daar staan zeer veel bandjes voor de submariner. Dus zou een “curved” submariner bandje passen op een Marinemaster 300 en dus ook op mijn spb077??
Misschien is het een beetje vaag, maar het zou wel helpen als iemand hier raad mee weet!
Danku

Ik gok dat het niet goed aan zal sluiten.

1 like

Probeer het zou ik zeggen, maar denk dat de lugs dusdanig verschillend zijn dat het niet gaat passen…

1 like

Ook ik koop wel eens iets bij Aliexpress, maar een rubberen horlogebandje laat ik daar lekker liggen…

6 likes

De MM300 band staat fantastisch op de MM200. Zeker een aanrader.

1 like

Ik kan het inderdaad altijd proberen, misschien wel wat snijwerk nodig…

Zekers!

2 likes

Die Chinese troep valt altijd tegen. Ik zou voor de CB gaan, zijn echt fantastische banden, soepel en zeer comfortabel. Nu we het er zo over hebben ga ik er meteen weer 1 op mn SKX zetten. Thnx👍

2 likes

Ik draag er ook een op mijn samurai. Super fijne band idd. :+1:t3:

2 likes

Ik heb een CB gehad voor mijn Turtle, aanrader hoor! Soepel rubber en draagt heerlijk :ok_hand:t3:

1 like

Voor m’n turtle wil ik er eigenlijk ook nog wel 1 :sweat_smile:

1 like

:thinking:Volgens mij moet er in de topictitel het e.e.a. worden omgedraaid. :sweat_smile:

3 likes

Snel twee CB’s bestellen dan!

1 like