Pat486

Razend snelle banden deal met Patrick @Pat486 gedaan.

Veel plezier ermee, graag tot een volgende keer!

Gr Martijn

Snelle en correcte deal gedaan met Patrick.
Heeft horloge hier thuis opgehaald en na een babbel over de gemeenschappelijke hobby weer huiswaarts gekeerd.
Ik zou zeker weer zaken met hem doen.

Patrick heeft mijn SKX009 overgenomen. Snelle en heldere communicatie & afspraak is afspraak. Graag weer Pat!

Grt Jos

1 like

Prima deal met Patrick, was nog even kort maar gezellig bij het ophalen, aanrader dus deze @Pat486!

1 like

En nog op tijd in Fryslan :sweat_smile:

1 like

Patrick heeft zojuist een bandje van me gekocht. De afhandeling was bijzonder snel!

Dankjewel, @Pat486

1 like

Weer wat horlogegerelateerde business gedaan met Patrick.
Was gezellig en naar alle tevredenheid.
Goeie gast!

1 like

Ik was even vergeten dat we al eens zaken hebben gedaan, @Pat486!

Wederom bedankt voor de vlotte afhandeling!

1 like

Heel graag gedaan, band is weer top :ok_hand:t2:

1 like

Bandje verkocht aan @Pat486.
Alles perfect geregeld :+1: Veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Ik was opzoek naar goede spring bars, @Pat486 had deze nog liggen en stuurde mij een pb. Voor de spring bars en de verzendkosten, hoefde ik van Patrick niet te betalen! Dit was niet nodig, maar wel ontzettend aardig natuurlijk :+1: :wink:

@Pat486 heeft meegedaan met mijn inkoopactie. Net als met alle andere participanten verliep de communicatie soepel en betaalde hij bijzonder snel!

Wederom hartelijk dank!

1 like

Ik vergeet dit altijd, maar bij deze : lekker snel en relaxed afgehandeld met Patrick.
"Ja die wil ik"
Ok betaalverzoek whatsapp?
"Ja is goed"
Ok :+1:t4:
“Ok :+1:t4:

En proost :joy::beers:

1 like

Ik heb Patrick (@Pat486) een bandje verkocht. Vlotte deal, betrouwbare en goeie communicatie. Aanrader.

Veel plezier ermee! :ok_hand:

1 like

Ik heb van @Pat486 een mooie beater Seiko mogem ontvangen. Deze gaat trouw mee naar het werk. Bedank!

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @Pat486, Patrick, deal was snel gesloten en Patrick was zo aardig om op zijn reis van Rotterdam naar Harlingen even in Badhoevedorp een pitstop te maken om het horloge bij mij thuis af te leveren! Wat een service :+1:t2:

Horloge volledig in de beschreven staat, zo hoort het! Thnx Patrick!

1 like

Mooie vlotte deal gemaakt met @Pat486. Super goed verpakt allemaal, duidelijke communicatie en horloge is als nieuw!

Bedankt Patrick!! :facepunch:

1 like

Van @Pat486 voor een bijzonder klein prijsje een mooie Casio mod over mogen nemen. Blij mee! Hartelijk bedankt!

1 like

Bandje verkocht aan @Pat486. Vlotte communicatie, top geregeld! :slightly_smiling_face:

1 like

Sumo verkocht aan Patrick.
Goede communicatie en snelle betaling.
Prima ervaring! :+1:
Bedankt.

1 like