Patek 5035R

Geachte kenners alhier graag uw expertise betr. dit horloge:

het is helemaal gepimpt/gepolijst maar ik kan even niet beoordelen of het allemaal klopt.
Dank voor uw op en aanmerkingen .

1 like

Als je toch online wil kopen waarom niet een 5.000 euro goedkoper?

https://www.chronoexpert.nl/patek-philippe/annual-calendar/patek-philippe-5035r?id=9663

1 like

Omdat die laatste verkoop prijs nep is en je 27k voor je neus geschoven krijgt.

2 likes

Die begrijp ik niet @TheWornWatch , wat bedoel je?

Je moet de prijs opvragen dan krijg je waarschijnlijk een andere prijs dan de “laatste verkoopprijs”.

Er staat “Laatste verkoopprijs” wat een (fictief) bedrag is aangezien ze het horloge niet hebben. Als je interesse toont dan krijg je eerst te horen dat het horloge op dit moment niet beschikbaar is en een dag of wat later is hij er wel maar 1,5 x zo duur.
Bij Chronoexpert kan je echt wel goede horloges kopen denk ik, maar de prijs is alleen geldig voor de beschikbare exemplaren (dus waar een echte prijs bij staat ipv “Laatste Verkoopprijs”)

1 like

De website die jij doorklinkt heeft geen verkoop prijs aan maar een fictieve onlangs verkocht prijs. Waarop je daar je gegevens moet doorgeven zodat zei een exemplaar sourcen en daar een kleine 5-10k meer voor zullen vragen.

1 like

Oké, heb ik ook weer wat geleerd :slight_smile:

Nou ja, met enige sarcasme probeerde ik te zeggen: koop een horloge van 20k+ niet online.

Met alle respect, waar dan wel?
Bij Chrono 24 is er toch altijd de mogelijkheid van retourneren.
In dit geval is Berlijn nog fysiek te overbruggen maar toch

1 like

Met nog meer respect:
hoeveel horloge @hendrik kocht je van 20k+ zonder problemen via chrono24?

Ik zou gewoon het horloge willen voelen, zien, ruiken en omdoen voordat ik hem kocht :wink:

1 like

Dank voor het meedenken, maar ruiken? :scream: Heb ik nog nooit gedaan.
O.K. ik koop ook niet elke week een horloge in deze prijsklasse maar bij Chrono 24 is retourneren geen probleem dacht ik?

Check vooraf iig de reviews van de verkoper. Ja en ik ruik ook. Leer en meer :slight_smile:
Nou ja, ik zou niet zomaar 20k+ overmaken naar Chrono24. :upside_down_face:

1 like

“Chrono” an sich is niks anders dan een platform. Heb er redelijk wat gekocht, maar je koopt van de verkoper, niet van Chrono. Wat wel prettig is, is de escrow service. Maar voor de rest zegt “Chrono” niets.

1 like

Sinds 2019 (maar) actief, redelijk wat reviews maar als je wat scrollt als hij ‘nat’ gaat, is het om de omschrijving van het product.

Voor 20k had ik een dagje Berlijn ingepland.

2 likes

Dit. Corona test en gaan. Leuke stad

1 like

Dank voor jullie adviezen, Berlijn is echter niet iets bijzonders meer voor ons. :scream:

2 likes

Du bist ein Berliner?

1 like

Man o man :scream:

Aber, ik zou eerder on line een horloge uit Duitsland kopen dan uit b.v. Frankrijk