Ik kan dit uurwerk kopen voor 3800 €; lijkt dit billijk?
Ik vind het knap dat je met deze foto’s überhaupt kunt zien dat er Patek Phillippe op de wijzerplaat staat.
Jan, als er geen betere foto’s zijn dan dit, zou ik het laten.
Origineel, maar het uurwerk is smerig en beschadigt. die zal niet zo lekker meer lopen.
Wijzerplaat is ook niet de mooiste. Vooral de randen zijn aangevreten.
Absoluut. Mooi horloge om te zien. Aan de Patek experts wat de waarde is.
Pakweg 32 mm diameter gok ik. Daar kun je als vent niet meer mee voor de dag komen.
33mm blijkt, kan dat
Da’s een schemerzone.
Is echt de ondergrens voor een herenhorloge, maar dan wel 30 jaar terug.
Haha, ik ga ook al een tijdje mee, toch bedankt, had er niet bij stilgestaan
33mm is krap inderdaad. Deze valt eerder wat groter door de langere lugs denk ik.
Het zou in elk geval niet een patek zijn waar ik trots op zou zijn, daarvoor is ie te oud, te klein en te beschadigd.
Lekker laten liggen deze. Mijns inziens is hij de prijs niet waard.
Klein. Vind de prijs hoog voor de staat. Marginaal PP gevoel.
Ik kijk ook al wel eens hoor. Maar inderdaad, je moet er ook wel trots op kunnen zijn. Geen net-niet PP’tje. - zoals deze - …voor Ruud.
Dat is dit voor mijn gevoel wel. Je koopt een horloge met PP op de plaat, maar dat in niets meer de uitstraling van PP heeft.
Begrijpend lezen?

Begrijpend lezen?
Misschien had ik “inderdaad” wel moeten schrijven. Ben het volledig met Peter eens.
Vind het al heel wat dat er inmiddels PP’s onder de 4 mille te koop zijn! Maar dat gaat 'm dus echt niet worden hier. Komt nog wel, maar gaat nog jaren duren. Helaas stijgen de prijzen net zo hard mee. Kan wel een service zelf doen als er niks stuk is, scheelt al zeker 400 (2 a 3-wijzer) pakweg…