O echt? Ik kreeg ze op baselworld niet gevonden…
Ik dacht ook eens een interessant weetje mee te delen en ik zie nu pas dat het een Aramar is. Ow boy…
He mooi! Heb je aanvullende informatie? Gr
Ik stuur je wel effe een prive berichtje
Eens !
Naar mijn mening lijken FC echt veel op PP
De Patek is geweldig!
Alternatieven?
De Bell en Ross vind ik geweldig, maar ik ben echt bang voor de Gap tussen band en kast.
Goede opties
Die Zenith is yummie
Zit nu al een dag te kijken:
maar zie de overeenkomsten nog steeds niet, wat niet wil zeggen dat ik de FC niet fraai vind. Dat wel. OK, ik geef toe dat beide het woord GENEVE op vrijwel dezelfde plaats hebben staan
Stond/staat dat speciaal voor jou op de site van Bremont?
Mooie Rado!
Nee, deze is misschien niet identiek hetzelfde, maar globaal gekeken zie je dat FC hun inspiratie uit Patek haalt. Ik ga echt geen plaatjes naast elkaar photoshoppen om het tegendeel te bewijzen
Én ik ga je echt niet tegenspreken. Maar jij kijkt wel een heel stuk globaler dan ik .
Photoshoppen is niet nodig:
Zie de nieuwe Flyback Chronograaf van FC, welliswaar wat boven budget van TS, maar toch. De inspiratie is best wel duidelijk.
EDIT: Ben niet zo van de chrono’s, maar met een schuin oog ben hier toch wel naar aan het loeren.
Klopt, misschien denk ik over een paar jaar anders. Naar mijn mening lijkt FC op een goedkopere FC, maar aan de andere kant verschillen meningen.
Exact!
Jezus Johan, ik heb net gegeten!!!
En iedereen maar zeiken over Steinhart.
FC is toch ook maar gewoon een kopieermachine…
Best wel knap gevonden als het budget 1.200 is…
Ik snap er ook niks van. Als ik even goed kijk zie ik bij de meeste apparaten een kleine en een grote wijzer, een ronde kast en een bandje… alles gewoon kopieer werk.