Ik vrees dat diegene van wie u dit horloge geërfd heeft, de Patpongmarket in Bangkok heeft bezocht
- kruiskopschroeven in de kastbodem i.p.v. verschroefd bodem
- hele slechte wijzerplaat qua ontwerp, komt niet in de buurt van een echte. wijzers idem
- uurwerk met Duitse tekst, decoratie/afwerking die volstrekt nergens op lijkt, totale fantasie
- combinatie van “pt 950” “platina” bodem met een vergulde kast slaat totaal nergens op (de bodem zou dan duurder zijn dan de kast, totale flauwekul)
- “made in swiss”, wtf.?
- afwerking van de balans is volslagen ruk
- schroeven op het uurwerk zijn totaal niet afgewerkt
- geen anglage, geen andere klassieke decoratie aanwezig
Het is zo evidente namaak, dat zal niet veel mensen voor de gek houden. Ik vind het “erfenis” verhaal daarbij overigens wel heel bijzonder, zeker als iemand anders dit knutselwerk op een site te koop heeft gezien…
Lijkt op een DG uurwerk waar ze een decoratieve plaat overheen gezet hebben. En zelfs dat hebben ze scheef gedaan
De koningsdag vrijmarkt is net geweest…
Ga daar volgend jaar ook maar eens kijken of ik er een Patek kan erven.
Misschien wel een ALS of een Rolex, ik hen ook zulke armetierige grootouders gehad, dus er moet wel iets in de kist op zolder te vinden zijn…
Tjeemig, wat een hoop zure, denigrerende reacties hier (op een enkele uitzondering na).
Iemand vraagt netjes om hulp van experts, en dan krijg je dat over je heen.
Dat komt meer door de twijfel aan het erfenis verhaal dan door de vraag of het horloge echt is of niet
Was de oorspronkelijke vraag: ik heb recent dit horloge gekocht, denken jullie dat hij echt is? Dat er dan heel anders gereageerd werd.