Ik heb uit nalatenschap een horloge geërfd. Alleen weet ik niet of dit een echte PP is.
Zouden jullie me misschien op weg kunnen helpen?
Alvast bedankt
Ik heb uit nalatenschap een horloge geërfd. Alleen weet ik niet of dit een echte PP is.
Zouden jullie me misschien op weg kunnen helpen?
Alvast bedankt
Is nep.
Opa’s kochten me toch veel nepperts. Heel bijzonder.
Zou u het misschien kunnen onderbouwen uw antwoord?
Het is echt een hele matige fake. Uurwerk ziet er niet echt uit toch?
Gaan we weer
Nee. Is namelijk een uur werk, omdat werkelijk niks klopt of ook maar lijkt op een echte PP.
Google anders even op Patek Philippe en vergelijk zelf even
Patek Philippe, goud verguld en met ‘zechsundzwanzig rubine’, tja… Wat denk je zelf? Ik zou zeggen google de serienummers die je op de kast en het uurwerk kunt vinden en je weet genoeg.
En 'n combi met “Pt950” maakt het nog erger.
verschrikkelijk.
Ik heb deze toevallig ook enkele dagen geleden op een 2dehands website gezien… hopelijk niet gekocht daar
Het uurwerk ziet er niet uit als de kwaliteit die je mag verwachten. Denk niet dat Patek dit uitzicht achter een zichtbodem plaatst.
Google even hoe een uurwerk van Patek er doorgaans uit ziet achter een zichtbodem.
Haha die schroeven.
Anyway, dit deel is bedoelt voor dit soort vragen. Ik snap niet waarom zo veel leden een kort lontje hebben. Het is niet te verwachten dat elk horloge waar in dit forum deel wat over word gevraagd origineel is.
Goede poging, maar komt niet in de buurt van een echte.
Ik snap de vraag wel als het een namaak is die erg op een origineel lijkt en je zelf met een beetje surfen geen conclusie kan trekken.
Maar in de meeste gevallen zou zelf een minuut of 5 googelen toch wel uitsluitsel moeten geven .
Voor de meeste forumleden wel, want we delen een passie en steken daar veel tijd in.
Maar voor leken, die op straat niet eens een ander horloge dan een Rolex kunnen herkennen, verwacht ik ergens wel dat ze, ondanks dat het kwalitatief gelijk met de grond is, soms niet weten of iets wel of niet authentiek is.
PT950
Wat is het nou?
Nalatenschap, zolder- of keldervondst, geschoept of miskleun op 2e Hands website?
Het merendeel van de nalatenschappen hier komt gewoon van een ranzige website, de plaatselijke lommerd of van Koningsdag. Maar vragen mag altijd. Het antwoord gaat zelden plezierig zijn. TS moet zich bedenken dat we er hier een beetje kijk op hebben inmiddels.
Toch jammer dat ze je dit nalaten… en dat je het dan erft.