Ik was laatst wat horlogemerken aan het verkennen op instagram. En verreweg de mooiste bleek van Patek Philippe. Ze maken hun overzichtspagina supergaaf. En elke post bestaat uit animaties en foto’s. Echt heel mooi gemaakt. Ze hebben net een nieuw horloge gepost, ik kan er echt rustig een half uur mee zoet zijn voor ik alle postings heb uitgekeken en uitvergroot.
En nu heb ik ontdekt dat mijn grail slechts ongeveer 35.000 euro kost, koopje! Een dual time met date van 37,5mm
Geen idee hoe ik moet linken, maar ziehier een paar screenshots. Er zijn dus 12 postings over het nieuwe horloge, met per posting filmpjes, animaties en foto’s:
Die is inderdaad heel gaaf en creatief ingericht. Zo zie je ze niet vaak. Heeft veel meer toegevoegde waarde dan weer een standaard account met wat foto’s. Dit is naar mijn idee goede marketing. Well done.
Buiten dat hebben ze inderdaad een mooie pagina, al vind ik je grail een beetje saai en de pushers zitten aan de verkeerde kans. Die duw je telkens met je pols in wanneer je je hand buigt.
Maar ja, dat maakt het jouw graal en niet die van mij.
De pushers locken. En hoe je die in wilt drukken door je hand te buigen begrijp ik niet. Om dat voor elkaar te krijgen moet ik botten in mijn onderarm breken. Ik draag mijn horloge boven mijn “polsknokkels”.
De Instagram van rolex, omega, Vacheron Constantin, Audemars piquet als je er van houdt. Seiko. Gewoon je favoriete merken zoeken en meestal hebben ze wel een account. A lange & sohne heeft ook een mooie
A. Lange inderdaad ook erg fraaie foto’s. Ben alleen wat minder gecharmeerd van de modellen zelf. Van der Gang heeft er ook een paar hele mooie foto’s tussen staan.