Hoezo? Heb je iets tegen hommages ofzo?
Al die look-a-like horloges moeten ze uit de handel halen
Is gewoon diefstal. De kliko in met die rommel
Precies dit 
Als je een Ferrari wilt en er geen kunt betalen ga je toch ook geen Peugeot 406 coupe kopen met een Ferrari 360 modena replica bodykit erop monteren. Dan koop je toch iets anders moois wat je wel kan betalen.
Ik heb 3 minuten gekeken van dat snijtafel. Voordat ik verder kijk even een vraagje.
Ik kijk dus naar een heel slecht programma, waar de voice-over is uitgeschreven voor de slechthorenden onder ons. En 2 gasten hardop zeggen wat de kijker denkt?
Klopt dit? 
Nu begrijp ik waarin je hipsters haat. Je was er één. En soort van gestopte roker. 
Waarom niet? Je zal ze de kost maar geven die een polo pimpen.
Waaat?!!
HUBLOW 

Ja en hij vind ook alles ergens op lijken en dat mag niet…
Een polo pimpen zou ik overigens ook niet doen, maar het is in essentie anders dan een Peugeot ombouwen naar een Ferrari look-alike 
In een gekke bui zet ik het kraagje op 

Held 

Er is veel wat jij niet zou doen, dat lees ik namelijk in elk topic waar jij je mening komt geven over een ander zijn keuze…
Koop jij lekker je merken en hou je daarbij en hou is op met je gewauwel over wat wel of niet kan en wat wel of niet origineel is. Maak gewoon nog een eigen topic met de topicgenerator 

Nou, ben je ook weer eens op je plaats gezet. Laat je niet nog eens betrappen met het geven van je mening mannetje!
Ik zou niet snel nog een keer mijn mening geven na deze hevige represaille 

Allemaal wel erg overdreven zeg ik als iemand die beide gedaan heeft. Een euro is nog steeds een euro waard. En maximaal lenen bij ome duo aanzetten is nou ook niet zo moeilijk.
Goed dat je dit er even bij zegt want anders gelooft natuurlijk helemaal niemand het van een stoffig persoon die op HF zit. en misschien geloven mensen het nu nog niet? 
Laat het niet nog eens gebeuren 
Stoffiger dan jij? 
In z’n algemeenheid. Horloges = stoffig