Ja, wat straalt meer zelfstandigheid uit dan twee kratten bier aan statiegeld inleveren zodat je een halfje wit en 4 pakken instant noodles kan kopen
Haha!
In je studententijd leg je de basis voor je volwassen leven, daar hoort de waarde van geld leren ook bij.
Ik ga niet voor een ander spreken, maar tijdens een hele studie thuiswonen mis je gewoon een boel.
En nerds die WAP-sites bouwde en erop deden testenâŠ
WAP is nooit wat geworden⊠maar daar was ik toen helemaal wijs mee 
Hehe is dit écht jouw generatie Mafkees of zijn dit gewoon verwende Amsterdamse volgevreten hipsters? 
Probeer een Astromaster te scoren op UF.
Een redelijk gaaf exemplaar moet te doen zijn onder de 200.
Met originele bracelet natuurlijk.
Go and google!!
On topic; ben ik tussen de dégénérées terecht gekomen?! 
'âIk kreeg die baan niet dus toen ben ik maar op wereldreis gegaan om mezelf te ontdekken en naar afloop daarvan heb ik een boek geschreven.â'
Commentaar: -Van welk geld?

Om te janken, al die figuren. Maar gelukkig worden ze âambachtelijkâ ontleed door onze hosts 
Ik voel mij een beetje schuldig aan het lichtjes van het pad raken van dit topic.
Het zijn totaal van de werkelijkheid losgezongen dromers die niet goed hebben nagedacht over wat ze vinden maar gewoon in het wilde weg allerlei visies en meningen delen die niet alleen tegenstrijdig zijn maar ook compleet niet worden gestaafd door wat voor geschiedkundige en/of economische principes dan ook. Smullen.
Helemaal waar, maar probeer maar een betaalbare woning te vinden als kind van modale ouders.
Dat heet flipperen van studentenkamers.
Zolang ze elkaar niet in de gang tegenkomen is er niks aan de hand. Dat weet jij, dat weet ik. 
En zolang je niet met je dronken hoofd warmbloedig getinte berichtjes naar de één stuurt, maar voor de ånder bedoeld waren. #truestory
Een beetje schuldig?!!
Dit was nog niet zo heel lang geleden een ban voor twee weken kerel 
Maar even resumé, er komt hier een noob binnen met een
Patek vraag en iedereen buitelt over elkaar heen met onzin.
Maakt dat een coole indruk naar de buitenwereld? 
- JA
- NEE
0 stemmers
De aikon staat voor icon. Een oud icoon van ML was de Calypso en daar is deze van afgeleid.
Dan krijgen we de kip en het ei verhaal, wie was er eerder met bepaalde design features?
Maar goed, dat zal mij jeuken. Dat gewauwel van sommige personen over originaliteit, heritage etc komt me zo af en toe wel is de strot uit.
Dus ik vind jouw tegengas op de sub altijd wel grappig, maar goed het blijft voor de betweters hier het origineelâŠ
Dacht dat die jaren 80 wel goed aansloten bij je profielfoto 
Dit is ook wel wat overdreven hoor, je kan het best combineren (gelukkig maar)
Voor de echte look-a-likes kun je op ebay en aliexpress terecht voor een Steel Bagelsport. Het schaamteloze kopiegehalte wordt hier voor mij goed gemaakt met de geniaal slechte naam 
Even Googlen en ik kwam ook terecht bij een Hublot- nee sorry een Huboler
⊠Wel Rose goud, Nautilus homage en nog eens een skeleton wijzerplaat. Tot nu toe het dichtstbij wat je zoekt geloof ik.
Of âiced outâ haha
Man man man wat een bak ellende. Kun je net zo goed meteen je geld in de fik steken of in de plomp gooienâŠ