Patek Philippe Nautilus look-a-like

Nouja, het gaat meer om je eigen kunnen redden, zelfstandigheid en om dinsdagnacht 04:00 studentes aanduwen op je plakkerige aanrecht.

Ik had het niet willen missen in ieder geval!

7 likes

Hahaha, precies dit. :joy:

1 like

Wat een rauwe reality check. Oh God, I need a therapist now. :joy:

1 like

Die kut hipsters willen vooral ervaringen tegenwoordig! En dan die ervaring op je Insta plaatsen!

#lovelife :face_vomiting:

Ik heb geen behoefte aan ervaringen; zit gewoon in alle rust op de dood te wachten hier! :face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Haha, die vervelende hipsters, toch!

2 likes

:joy::joy::joy:

Die zelfredzaamheid heb ik wel, maak je geen zorgen.

En wat dat laatste betreft, volmondig mee eens. Scheelt dat mijn vriendin ook studente is :pray:

2 likes

Mooie kijktip is dan de aflevering van De Snijtafel (format: twee experts analyseren en fileren een programma of interview) over een Tegenlicht uitzending over ‘de mensen van nu’. Heerlijke video.

Die Tegenlicht uitzending zit bordevol

en bevat bergen tegenstrijdigheden. Je weet niet wat je ziet, op het stuitende af.

2 likes

AP Royal Oak heeft wel wat weg van de Nautilus en is iets goedkoper :wink:

5 likes

Haha ff broadcasten en kijken op mijn teevee! :smiley:

1 like

Provocateur!

Wij zijn helemaal ontspoord, jongens. :smile:

Ben er nog niet helemaal achter of het nou jaloezie of onbegrip is maar weetje, we laten het er gewoon bij :grin:

1 like

Mooi altijd. Ik heb het al een tijdje niet gekeken dus veel in te halen binnenkort. Mijn favoriete muggenziftuurtje :nerd_face:

1 like

Beide :grin:

1 like

Haha, maar ik ben ook onder behandeling hoor

1 like

Benadert. Ik vond het eerst ook niks, maar het ontwerp spreekt me hoe langer hoe meer aan. :grin:

Gelukkig, beterschap

1 like

Ik snap dat 3,5k veel is voor een student. Ik heb zelf studerende kinderen. Maar een ingenieur kost 10% van een Nautilus. Ik kan en wil niet in je portemonnee kijken. Gaf het dus mee ter lering en vermaak. Wie weet had je ergens een potje bewaard.

2 likes

Die Robin van Stokrom is mijn favoriet! :joy: :face_vomiting:
Samengevat: ik haat wauwelende hipsters!

2 likes

Ik zit daar ook net. Wat een wous.

2 likes

Ja erg kostbaar speedgoed maar wel waardeloos in gebruik dus dat heft elkaar weer op :thinking:, na een maand maar weer snel terug gegaan naar de 6210 destijds
pfff nostalgie

Beetje off topic, excuus TS!

1 like