Patek Philippe Nautilus look-a-like

Die voel ik ook als we een biertje gaan drinken. Die drukke flashy outfits zou ik na mijn twaalfde levensjaar al niet meer durven dragen denk ik. :joy:Maar goed, het past wel bij de Roley Roley. :sunglasses:

1 like

FTFY

image

1 like

Ik zat toen dagelijks naar zonnet in te bellen vanaf mijn kamertje met mijn modem!
Kostte 100en guldens/euro’s per maand! :roll_eyes:

1 like

Ja, wie wil er nou niet een Thais jongensbordeel…

2 likes

Heerlijke discussie blijft het. Leuk om te lezen dat al die verstandige mid-lifers hier ook jong zijn geweest.

Wat betreft hoeveel geld je uitgeeft hangt ook zwaar af van waar je studeert. Vind in Amsterdam maar eens een kamer onder de 500 euro.

No thanks ik blijf wel thuis wonen en studeer lekker op steenworp afstand in Eindhoven.

Tof was dat!
Nijmegen kreeg daarna als 2e stad van Nederland na Rotterdam de voorloper van Chello waarna mijn 24x7 online leven geboren was! :crazy_face:

Ik kocht een nieuwe Speedmaster in m’n laatste jaar.
Sparen sparen sparen :grin: is voor iedereen anders he, + hoe groot is de hobby/ het verlangen.

3 likes

Dat kan natuurlijk ook hartstikke gezellig en leuk zijn.

2 likes

Met de nadruk op kan. :shushing_face:

2 likes

Ik was laatst bij de groenteboer en toen…

Volg deze draad echt niet meer, welk een ge:joy:

En, jeesss!! voor een student…:roll_eyes:
Nog nooit van GOOGLE gehoord zeker :thinking:

Ja, is het ook wel. Op kamers lijkt me iets leuker maar wanneer het niet nodig is ben ik gewoon realistisch en bespaar ik me die paar honderd ballen per maand

Nou TS heeft inmiddels voldoende tips maar nog geen horloge :joy:

Studenten die naar de kroeg gaan? Wellicht in een tijdperk waarin dubbele masters en cum laude er nog niet toe deden!

Studerende kids, blijf op het rechte pad. Forceer jijzelf en werk hard aan een toekomst die jij niet écht wil. Doe het voor de horloges.

6 likes

Geniaal weer!! :roll_eyes: :joy:

1 like

Doen er nog steeds niet toe.

2 likes

Wat moet ik hier nou op zeggen? Niet iedereen laat zich leiden door de mening van een ander. Maar schaam je niet Ide, erbij willen horen is menselijk. :sunglasses:

Mij raakt het niet, in de wetenschap dat Mr. Bear nog hipper is dan jij bent.

En dan ben je klaar met de studie, een volle bankrekening en een lege rugzak aan ervaring om het echte leven aan te kunnen. Doe mij maar andersom.

6 likes

:joy:

1 like

Ik woon thuis, niet in een gevangenis. Ik maak nog steeds genoeg mee alleen niet vanuit een smerig studentenkamer :joy:

Maargoed, ieder z’n ding

4 likes

FTFY :grin: