Patek Philippe Nautilus look-a-like

Meestal is het leuk, maar tot 71 jaar?

1 like

Haha, volgens mij gaat die disclaimer wel op voor meer beroepen :stuck_out_tongue:

2 likes

In vol rosé goud kost je sowieso minimaal 20k :sweat_smile:

Ik bedoelde daadwerkelijk mĂ­jn eindexamenklas :wink:
Heb veel bijles gegeven in allerlei vakken, maar daar zat Duits niet tussen :stuck_out_tongue_winking_eye:

:joy::joy::joy::joy: I see!

Dat klopt; studenten hebben gewoon véél meer geld tegenwoordig!

Lekker hipsteren met je decafe latte machiato met afgeroomde geitenmelk uit de Andes; al scrollend op je 1K Apple iPhone X! :sunglasses:

Ik heb menigmaal lege flessen moeten inleveren vóórdat ik boodschappen kon doen toen ik studeerde! :flushed:
(Nu hanteerde ik destijds ook wel een érg korte termijn beleid vwb financiën maar dat terzijde)

Laat staan dat er geld Ăłver was voor horloges zoals bij @Mafkees! :see_no_evil:

Anyway; samengevat een moeilijk leven hier zoals bekend! :roll_eyes:

5 likes

Zit jij nou @koekoek belachelijk te maken?

Leuk weetje. Als je in onze tijd duizend piek aan een mobiele telefoon wilde uitgeven moest je er drie kopen. :joy:

3 likes

Koekoek geeft al zijn geld uit aan die ouwe kut Seiko’s; niet aan koffie! :shushing_face:

P.s. die Nokia Communicators waren wel duur toch? :smiley:

3 likes

Wow, sommigen hadden het zwaar tijdens de studie.
Zelf altijd ‘s avonds gewerkt naast de studie, en ieder weekend (wo-vr-za-zo) de kroeg in.
Ik kon wel thuis wonen geef ik eerlijk toe. En de hele zomer werken zodat ik het studiejaar weer met een zak geld kon beginnen. Al zat ik wel iedere avond bij Woodstock met een biertje in de zomer. Maar dat was toen niet zo duur.

4 likes

Ja verhip dat klopt en er waren ook van die goudkleurige en zilverkleurige kleine sliders. Die waren ook idioot duur. Daar liepen alleen boefjes en profvoetballers mee. Een beetje zoals nu het geval is met gouden Rolexen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nu doe je net of dat iets is waar je dankbaar voor moet zijn. :joy:

3 likes

En die gingen dan ook nog eens 4 jaar mee. Dus nieuwe kopen was nooit echt nodig.

1 like

Jongens, zullen we even de 80’s op de plank zetten en verder on topic gaan? Leuk dat jullie het makkelijk hadden in het stenen tijdperk, maar dit is 2019.

7 likes

Ja en dat Symbian OS liep elke keer vast. Heerlijk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha wij schelen maar acht jaar pikkebaas. :sunglasses:

1 like

DaVinci voelt zich jonger dan ie is! :shushing_face:
Hipster op leeftijd met oude gouden pimp :sunglasses: Rollie.

Zogauw de omzet en klandizie van mijn Thaise jongensbordeel wat aantrekt koop ik er overigens óók een! :shushing_face:

3 likes

Is het zo saai daar bij je foodtrucks dat je op HF gaat zitten? Ik drink geen koffie en heb een chinese telefoon. :thinking::thinking:

3 likes

Alsof ik er ooit was. Vanwege m’n werk was ik er bij het eten ook nooit.
Zondag middag, als ik voor de borrel m’n bed uit kwam voordat ik ging werken zag ik m’n oudjes even.

Wel geinig om al die ouwe knarren hier te zien mokken om ‘de jeugd van tegenwoordig’ terwijl ze vroeger gewoon niet met geld konden omgaan :grimacing:

5 likes

Mijn financiĂ«le beleid destijds was gewoon afgestemd op een periode van maximaal 3 dagen in de toekomst; da’s héél wat anders dan niet met geld kunnen omgaan! :flushed:

2 likes

En toch voel ik een generatiekloof bij het lezen van jullie nostalgische gewauwel.

:sunglasses:

:sunglasses: :sunglasses:

8 likes